تصویب اعتبار 30 میلیاردی برای موزه دفاع مقدس قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار استان و هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی موزه دفاع مقدس قم از سال ۸۹، از تلاش مدیران پیشین در به ثمر نشستن این مکان قدردانی کرد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی پیشکسوتان جنگ و ایثارگان در تولید محتوای غنی در این موزه افزود: نهادهای دولتی و انقلابی نیز باید نقش موثرتری در فضاسازی و اعتلای این موزه ایفا کنند.

در این جلسه احداث و راه اندازی دانشگاه جهاد و مقاومت با دو رشته کارشناسی، هشت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری با موافقت استاندار و رای اعضای هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان مصوب شد.

همچنین از 90 عنوان کتاب بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و نیز نگارخانه موزه دفاع مقدس استان قم توسط استاندار رونمایی شد.

حجت‌الاسلام لقمانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان قم در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به قم، از پیگیری های استاندار برای تصویب و تخصیص اعتبار 300 میلیارد ریالی موزه دفاع مقدس قم قدردانی کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32032
اخبار مرتبط

نظرات شما