مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی تا دومین روز فروردین/پیش بینی اسکان ۳۰۰هزار نفر تا پایان نوروز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اسکان ۳۲هزار مسافر نوروزی تا دومین روز فروردین در بوستان های شهر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰ هزار تخته چادر در بوستانهای شهر قم با بیش از ۱۲۰ هزار نفر اسکان داده شود که با احتساب اماکن مسقف ۳۰۰ هزار نفر خواهد شد.

پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک نوروز به اقدامات این سازمان برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت ستاد نورزی شهرداری از 25اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 14فروردین سال جاری ادامه دارد.
وی ادامه داد: ستاداسکان شهرداری تا 14فروردین ماه آماده پذیرایی از مسافران نورزی می باشد و در صورت نیاز زائران نوروزی استان قم در مکان های مسقف اسکان داده خواهند شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به آماده باش تمام کمپ ها و استراحتگاه های استان برای استقبال و خدمات دهی به مسافران وزائران گفت: بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده است.
وی اضافه کرد: بدلیل برودت و احتمال بارندگی طی روزهای آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور در منطقه ۵ به همین مناسبت در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.
جوادیان در ادامه خاطرنشان شد: البته این پیش بینی با توجه به تجربه های سال های قبل شده بود و مکان های مسقف را آماده اسکان زائران نوروزی در صورت نیاز آماده کرده بودیم.
وی با اشاره به اسکان زائران نوروزی در بوستان ها شهر، عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دوم فرودین ماه جاری ۸ هزار تخته چادر در بوستان های شهری قم اسکان پیدا کرده اند که در مجموع حدود ۳۲ هزار مسافر نوروزی را شامل می شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد:پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰ هزار تخته چادر در بوستان های شهر قم با بیش از ۱۲۰ هزار نفر اسکان داده شود که با احتساب اماکن مسقف تعداد افراد اسکان یافته از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32436
اخبار مرتبط

نظرات شما