دعوت از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه‌ای از طلاب، جهت تبلیغ در فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه‌ای از طلاب، جهت فعالیت تبلیغی در فضای مجازی دعوت به عمل آورده است.

شایان ذکر است حضور جریان‌ساز در فضای مجازی و همچنین ضرورت هم‌افزایی بین فعالان و گروه‌های فرهنگی فعال در فضای مجازی در بیانات رهبر معظم انقلاب، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه بعد از بازتعریف مأموریت‌ها و اهداف خود، از طلاب محترم دعوت به عمل می‌آورد با حضور فعال در عرصه مجازی، کنشگری سازنده‌ای داشته و با پیوستن به اجتماع فعالان رسانه‌های نوین در برنامه‌های این معاونت همراهی نمایند.

گفتنی است مبلغان و طلاب گرامی می‌توانند در در قالب «همراهی تخصصی» و «همراهی عمومی» تحت نظر معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به امر مقدس تبلیغ در فضای مجازی بپردازند.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی https://accounts.eshragh.ir/user/register اقدام نمایند.




انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/32766
اخبار مرتبط

نظرات شما