شب شعر بانوان مهدوی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، هم‌زمان با سالروز ساخت مسجد مقدس جمکران در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان، محفل شعر بانوان مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به مناسبت هزار و هفتادمین سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران بر پا شد، علی مهدی کارشناس مسجد مقدس جمکران در سخنانی کوتاه به روایت ساخته‌شدن این مسجد به فرموده حضرت ولی عصر(عج) اشاره نمود و به سابقه واقفانی که در این مدت به امر ساخت‌وساز در مسجد مشغول بوده‌اند، پرداخت.

در ادامه این محفل شعر که با اجرای عاطفه جوشقانیان شاعر آئینی همراه بود، بانوان شاعر شهر قم و مهمانانی از دیگر شهرهای کشور به قرائت آثار خود با موضوعات مهدوی پرداختند.

اعظم سعادتمند، راضیه جبه‌داری، عاطفه خرمی، راضیه مظفری، سمیه خردمند، فاطمه سادات موسوی (از تهران)، محبوبه کاووسی (از مشهد)، زهرا علی‌پور (از مشهد) در این محفل سروده‌هایشان را برای حاضران ارایه کردند.

همچنین در پایان این محفل، بانوان شاعر پای سفره افطار نشستند و مهمان حضرت ولی‌عصر(عج) بودند. این محفل شعر به همت حوزه هنری استان قم و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33015
اخبار مرتبط

نظرات شما