همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران؛

نمایشگاه زنگ انقلاب ویژه دختران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا می‌شود

همزمان با سالروز ورود پرشکوه امام خمینی (ره) به ایران نمایشگاه «زنگ انقلاب» ویژه نوجوانان دختر در ضلع غربی حرم مطهر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،نمایشگاه «زنگ انقلاب» همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران ویژه نوجوانان دختر در بالکن ضلع غربی شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر افتتاح می‌شود.
در این نمایشگاه که به همت واحد فرهنگی خواهران برپاشده است، همزمان با فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف فرهنگی و معارفی برای گروه سنی کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.
نخستین غرفه این نمایشگاه که در بخش ورودی تعبیه‌شده، میز مشاوره عقیدتی، پاسخ به مسائل شرعی و تربیت فرزند است.
در بخش بعدی این نمایشگاه غرفه خردسال و کودک با محوریت کارهای دستی، نقاشی، خلاقیت، بازی‌های عروسکی، سفره‌آرایی و بازهای فکری و هوشی قرارداد.
پس از غرفه خردسال، غرفه نوجوان در نمایشگاه طراحی‌شده که این غرفه شامل غرفه‌هایی با محوریت کتابستان، غرفه شهدا، بازی‌های مربوط به زندگینامه شهدای انقلاب، زندگینامه شهدای مبارز انقلاب، قصه‌گویی، مسابقات مختلف فرهنگی، برنامه‌های مناسبتی و مسابقه کتاب‌خوانی نوجوان فهیم همراه با تکمیل پازل تصاویر شهدای انقلاب و مسابقه خط و نقطه با مفهوم انقلاب اسلامی در نظر گرفته‌شده که به شرکت‌کنندگان در برنامه‌های غرفه‌ها از سوی آستان مقدس هدایایی اهدا خواهد شد.
اضافه براین در این نمایشگاه یک غرفه اختصاصی برای هیئت بنات الکریمه با محوریت کارگاه سبک زندگی اسلامی، آموزش رایگان طب سنتی، نمایشگاه تصویری فضای مجازی، کارگاه فضای مجازی به مناسبت سوگواری حضرت زهرا سلام‌الله علیها و برنامه‌های متنوع از قبیل نشست‌های پرسش و پاسخ، نوحه‌خوانی و اجرای تئاتر ایجادشده است.
این نمایشگاه همزمان با 12 بهمن در حرم مطهر افتتاح خواهد شد و مادران با فرزندان دختر خود می‌توانند در نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.
لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا 22 بهمن‌ماه در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار دارد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/3332
اخبار مرتبط

نظرات شما