عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

انقلاب اسلامی ایران یاری رسان مظلومان جهان است / تصمیم گیری‌های غلط دولت مردان عامل اصلی برخی عقب ماندگی‌هاست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یاری رسان مظلومان جهان است، گفت: تصمیم گیری‌های غلط دولت مردان عامل اصلی برخی عقب ماندگی‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران توانسته در 40 سال گذشته به بسیاری از اهداف خود برسد، اظهار داشت: یکی از اهدافی که انقلاب اسلامی ایران داشت این بود که فرهنگ انقلاب بر جوانان ما حاکم بشود که این مهم به‌خوبی تحقق یافت و ثمره‌ای آن را در جنگ تحمیلی 8 ساله دیدیم.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بارأی گیری که در اوایل انقلاب صورت گرفت به‌عنوان نظامی که جامعه آن را می‌خواهد تثبیت و یک تصویر درخشان از حاکمت اسلام برای جهانیان نمایش داده شد.
قائم‌مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)، افزود: علاوه بر این قانون اساسی کشورمان بر اساس موازین دینی تبیین شد و به تصویب رسید.
وی ادامه داد: در مقام رهبری جامعه، ولایت‌فقیه رهبری جامعه را بر عهده دارد که در طول تاریخ آرزوی همه اولیا و علما بود و در انقلاب اسلامی ایران محقق شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تأکید کرد: در جامعه ما اگر کسی بخواهد در چارچوب موازین دینی حرکت کند کسی مانع او نمی‌شود و کسی برخوردی با او نمی‌کند.
وی تصریح کرد: ازنظر اقتدار نیروهای همسو با انقلاب ما نمونه‌های بی‌نظیری مانند حزب‌الله و جریان مقاومت راداریم این‌ها اهدافی بود که در حمایت از مستضعفین بود و امروز نه‌تنها حمایت شدند بلکه به قدرت‌های مهمی تبدیل‌شده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: امروز حزب‌الله لبنان شیعیان را از وضعیت انفعال سابق خارج کرده به‌طوری‌که هم اکنون در آن منطقه حرف اول را می‌زنند.
وی با انتقاد از برخی تصمیمات دولت‌مردان گذشته بیان داشت: در انرژی هسته‌ای هم در دوران اصلاحات و هم در دولت روحانی بسیاری از مشکلات برایمان پیش آمد به‌طوری‌که بسیاری از دستاوردهایمان متوقف شد که معلول تصمیم‌گیری غلط مسئولان بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: انقلابی بااین‌همه دشمنی هنوز مسیر خودش را همان‌گونه که در ابتدا ترسیم کرده بود پیش می‌برد و خود این مهم از معجزات قرن است.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3335
اخبار مرتبط

نظرات شما