گزینه سفارشی تیم ملی فوتبال به نیمکت نزدیک شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

گزینه‌های زیادی از روز گذشته برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد، اما یک گزینه از دیگر نفرات جدی‌تر است.

شاید باعث تعجب باشد، اما تمام آن‌هایی که فکر می‌کردند برانکو گزینه جانشینی کی روش در تیم ملی فوتبال است به ذهنشان هم نمی‌رسید که وینفرد شفر آلمانی مورد توجه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال باشد.

این روز‌ها شنیده می‌شود وینفرد شفر از سوی برخی مسئولان ورزش به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است و این موضوع در حد پیشنهاد نیست و کمی فراتر از آن به صورت تا کیدی است.

اما دلیل این انتخاب در دیدگاه اول و از جنبه مثبت موضوع شاید معقول باشد، یک مربی که در ایران حضور دارد و وجهه جهانی او در سال‌های قبل و دیگ تیم‌های ملی قابل قبول است و می‌توان با قیمت پایین‌تر و در اسرع وقت او را به خدمت گرفت.

اما از دیگاه منفی این ماجرا باید استفاده ابزاری از این اتفاق را بررسی کرد با فرض بر اینکه وزارت ورزش و جوانان این موضوع را مد نظر داشته باشد (وزارت قبلا هم دخالت در انتخاب را رد کرده و معتقد است فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد) و با این انتخاب سعی در تلطیف فضای موجود میان وزیر و استقلالی‌ها باشد، آنگاه باید حمایت میلیون‌ها پرسپولیسی از تیم ملی فوتبال برداشته شود و وزیر این بار بر خلاف آبی‌ها روبروی پرسپولیس قرار بگیرد.

شان وزارت ورزش و جوانان دخالت در این موارد نیست و ما هم معتقدیم این مسائل در حد شایعه است، اما اگر شفر روی نیمکت تیم ملی فوتبال قرار بگیرد قطع به یقین نه تنها فوتبال بلکه ورزش ایران دچار چالش بزرگی خواهد شد.

مهدی تاج در این مورد اگر چه تعیین کننده به نظر می‌رسد، اما اگر اینطور بود در نگه داشتن کی روش تاج قطعا پیش قدم میشد و شاید به نام تاج به کام دیگران باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3372
اخبار مرتبط

نظرات شما