امیرآبادی:

مجلس شورای اسلامی یکدست و انقلابی نیست / نفوذ دشمن در سال های اخیر علنی شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخاب مردم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی یکدست و انقلابی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،احمد امیرآبادی امشب در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مسجد حضرت زهرا(س)برگزار شد به فشارها و ظلم هایی که در دهه های اخیر به ملت و کشور وارد شده اشاره و بیان داشت: دشمنان نظام در سال های اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام فروگذار نبودند اما با این حال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافراز و باشکوه ایستاده است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر به ندرت به دوران شاهنشاهی و ستم هایی که به مردم می شد، پرداخته می شود.
امیرآبادی خاطر نشان کرد: البته در داخل کشور باید شفافیت به خرج بدهیم و همه موارد از حقوق گرفته تا دارایی مسئولان باید در دید عموم قرار بگیرد.
مجلس شورای اسلامی یکدست و انقلابی نیست
وی افزود: مجلس شورای اسلامی یکدست و انقلابی نیست و انتخاب مردم در این موضوع تاثیرگذار است.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: دولتی ها همه چیز را در بحث هسته ای از دست داده اند اما اروپایی ها قطعا آمریکا را فدای کشور ما نمی کنند.
اروپا دست کارتل های اقتصادی است
وی ابراز داشت: اروپا دست کارتل های اقتصادی است و دولت ها در این کشورها هیچ کاره اند.
امیرآبادی افزود: برخی افراد یک سری دلایلی برای خودشان دارند و معتقدند باید وارد کنوانسیون پالرمو شویم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص نظر سایر نمایندگان مجلس در خصوص لایحهFATF خاطر نشان کرد: آقای لاریجانی معتقد است که اگر این کنوانسیون به ضرر کشور شد از آن خارج می شویم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان ملت پشت میز کنوانسیون های بین المللی نشسته اند و هدفشان ضربه زدن به کشور است.

نفوذ دشمن در سال های اخیر به عینه مشخص شد

وی به فتنه های گسترده و نفوذ دشمنان نظام اشاره کرد و بیان داشت: نفوذ دشمن در سال های اخیر به عینه مشخص شد به طوری که در قالب کارشناسان محیط زیست وارد کشور شدند و با پوشش محیط زیست به جاسوسی پرداختند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گرانی های اخیر را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در توزیع گوشت و مرغ به خوبی تصمیم گیری نشده است و دولت مردان اجازه نمی دهند به صورت عادلانه و کوپنی این اقلام توزیع شود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص صنعت خودرو و عقب ماندگی های آن ، ابراز داشت: نمایندگان مجلس در ده سال گذشته بالای 8 هزار نفر نیرو به ایران خودرو و سایپا معرفی کرده اند و وضع صنعت خودرو را به این روز انداخته است.
نماینده مردم قم در مجلس بیان داشت: باور کنید بهترین نظام، کشور و وضعیت را می توانیم داشته باشیم به شرطی این که درست انتخاب کنیم.
وی انتخاب مردم را مهم توصیف کرد و گفت: اگر شورای شهر خوب، رئیس جمهور خوب و نماینده مجلس مناسبی نداریم به علت این است که خودمان در انتخابات خوب عمل نکردیم.

واردات دارو هدفمند نیست

امیرآبادی ابراز داشت: واردات دارو هدفمند نیست و بودجه ای هنگفت 3 و نیم میلیارد دلاری که به دارو اختصاص می یابد به دست مردم نمی رسد.
وی تاکید کرد: 10 و نیم میلیارد تومان با ارز 4200 را چند دلال از دولت می گیرند تا گوشت وارد کنند اما یا وارد نمی شود و اگر هم وارد می شود به صورت کامل و هدفمند توزیع نمی شود.

امیرآبادی تصریح کرد: نامه ای از سوی 72 نماینده برای وزیر نفت تنظیم و ارسال شده و می توانیم استفاده  از راه حل های موجود مشکلات را کاهش دهیم.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3412
اخبار مرتبط

نظرات شما