استاندار قم:

امید به آینده دادن برای تداوم انقلاب لازم و ضروری است

استاندار قم بابیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته به اهداف خود برسد، گفت: امید به آینده دادن برای تداوم انقلاب، لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهرام سرمست صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه چهل‌سالگی پیروزی انقلاب که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چهل‌سالگی انقلاب درواقع نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی بابیان این‌که توطئه‌های دشمنان روزبه‌روز جدیدتر می‌شود، ابراز داشت: دشمنان همواره در حال رصد این موضوع هستند که ببینند مردم ایران اسلامی چه نوع برخوردی با انقلاب دارند.
سرمست به 4 دهه فراز و نشیب انقلاب اشاره کرد و گفت: شاهد این هستیم که اگر انقلاب به این مرحله رسیده از انواع طوفان‌های سخت و توطئه‌ها عبور کرده و توانسته به مسیر خود ادامه دهد.
وی وظیفه‌ای کنونی مسئولان را مهم برشمرد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و از همه مهم‌تر امید به آینده دادن برای تداوم انقلاب، لازم و ضروری است.
استاندار قم تأکید کرد: اگر جشن انقلاب می‌گیریم به دلیل این است که به آینده انقلاب امیدوار هستیم و دل به آینده‌های بهتر داریم و برای همین باید بذر امید را در دل‌های مردم پاشید.
وی بابیان این‌که قم الگوی سایر شهرها در وفاداری به انقلاب است، تصریح کرد: برگزاری جشن چهل‌سالگی در قم به دلیل وفاداری مردم قم به انقلاب است تا از این لحاظ الگو برای سایر شهرها باشد.
استاندار قم بابیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب را به مردم نشان دهیم، گفت: هدف از نشان دادن دستاوردهای انقلاب منت گذاشتن نیست بلکه ایجاد روحیه امید برای آینده بهتر و تبلیغ و تبیین مبانی فکری انقلاب است.
وی ادامه داد: باید برای ایجاد روحیه باید اسناد بالادستی، اهداف و چشم‌اندازی انقلاب و نظام را بیان کنیم و آن قدرت بین‌المللی ایران اسلامی در منطقه را به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3484
اخبار مرتبط

نظرات شما