رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم:

ارائه دستاوردهای انقلاب اصلی‌ترین هدف نمایشگاه شکوه چهل‌ساله است

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اهمیت نشان دادن اقتدار نظام اسلامی، گفت: ارائه دستاوردهای انقلاب اصلی‌ترین هدف نمایشگاه شکوه چهل‌ساله است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،نصرت‌الله لطفی صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه شکوه چهل‌ساله انقلاب بابیان این‌که باید شکر گذار نعمت عظیم ولایت و انقلاب باشیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امانتی است که شهدا از خود به یادگار گذاشتند و باید قدردان ایشان باشیم.
وی ادامه داد: امروز انقلاب به بلوغ و رشد خود رسیده است درواقع واژه چهل و بلوغ انقلاب، محافظت از انقلاب در مقابل اهریمنان و دشمنان است.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم تأکید کرد: نمایشگاه شکوه چهل‌ساله انقلاب میزبان 70 نهاد و ارگان است که 40 سال رشد و توسعه انقلاب را به نمایش می‌گذارند.
وی به اهداف نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: نشان دادن چهل‌سالگی انقلاب با نگاه تبلیغی و ارائه دستاوردهای انقلاب از اصلی‌ترین اهداف این نمایشگاه است.
لطفی بابیان این‌که قم در بحث پیدایش و وقوع انقلاب پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: دشمنان و برخی از خواص داخلی متأسفانه دوست ندارند انقلاب به چهل‌سالگی برسد و این همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است.
وی انقلابی گری را یکی از ارکان حفظ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: مردم انقلابی کسانی هستند که دنبال ارزش‌های الهی و پاسداشت شعائر الهی باشد و حفظ انقلاب یکی از این مسائل است.
لطفی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی باید زمینه‌ساز حفظ انقلاب و ارزش‌های آن باشند و در این زمینه نباید کم‌کاری صورت بگیرد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3485
اخبار مرتبط

نظرات شما