سلیمی: «سعید نمکی» یک مدیر جهادی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

علیرضا سلیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان اظهارداشت: نمکی فردی پاکدست است و علیرغم اینکه در سطح کلان، مدیریت‌های متفاوتی را تجربه کرده است، اما خوشبختانه لکه سیاهی در پرونده وی یافت نمی‌شود.

وی ادامه داد: نمکی در بخش خصوصی هیچ سهمی ندارد و به همین دلیل می‌تواند در تصمیم گیری‌های این وزارتخانه آزادانه عمل کند، چرا که متاسفانه باید اذعان کنیم که برخی از وزرا و مسئولان به دلیل آنکه همزمان در بخش خصوصی هم منافعی دارند، حریت لازم را ندارند.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: برنامه‌های وزرای سابق بهداشت و درمان یک بعدی بود و صرفاً آنان به یک بخش از این وزارتخانه توجه می‌کردند، اما برنامه‌های نمکی در این وزارتخانه کاملاً جامع است و همه ابعاد را در نظر گرفته است.

سلیمی با اشاره به مشکلاتی که در بخش دارویی کشور به واسطه تحریم‌ها ایجاد شده است، گفت: نمکی تجربه گران سنگی در بخش مدیریتی دارو و تجهیزات پزشکی دارد و می‌تواند با مشکلات عدیده این بخش مقابله کند.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی‌های ما بی انضباطی در بخش بهداشت و درمان بود و قطعاً نمکی از آنجا که تبحر خاصی در مباحث بودجه دارد، حتماً می‌تواند در حل این مشکل موفق باشد.

سلیمی تصریح کرد: امروز و در شرایط تحریم ما نیاز به یک مدیر جهادی داریم که بتواند بن بست‌ها را بشکند و نمکی هم از رزمندگان دفاع مقدس است و در جهاد سازندگی هم نقش ویژه‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه نمکی دکترای داروسازی دارد و از لحاظ علمی فردی کارآزموده است، اظهارداشت: وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای به اسناد بالادستی دارد و آسیب‌ها را هم به خوبی می‌شناسد و همچنین اهداف خود را به صورت کمی ارائه کرده که برای ما بسیار مفید است.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب حرکتمان در بخش بهداشت و درمان بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: البته نواقصی هم در این بخش وجود دارد که انتظار ما این است که این مشکلات را مرتفع کند و همچنین توجه خاصی به نظام ارجاع و مشکلات تهیه دارو برای بیماری‌های خاص داشته باشد.


انتهای پیام/
منبع:مهر
http://qomefarda.ir/3519
اخبار مرتبط

نظرات شما