مدیرکل تبلیغات اسلامی قم خبر داد:

زیارت نیابتی ۶۰۹۰ شهید قم در پیاده‌روی اربعین حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای طرح زیارت نیابتی ۶۰۹۰ شهید قمی و پدران و مادران شهدا در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده در اولین جلسه ستاد اربعین این اداره کل اظهار داشت: نقطه تمرکز برنامه‌های اربعین امسال موضوع زیارت، زائر، کاروان و کربلا است و در این محورها علاوه بر استقبال از زائران امام حسین(ع) زیارت بامعرفت، نیابتی، حضوری، از راه دور و کاروانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی یکی از برنامه‌های مهم اربعین امسال را اجرای طرح زیارت نیابتی ۶۰۹۰ شهید استان قم و پدران و مادران شهدا ذکر کرد و افزود: این برنامه با همکاری ستاد کنگره ملی شهدای استان با پیوست سبک زندگی در پیاده روی اربعین برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از آمادگی صدها مبلغ مرد و زن برای فعالیت تبلیغی در اربعین حسینی خبر داد و تأکید کرد: محافل خانگی، موکب‌های حسینی، مکان‌های استقرار و اسکان زائران اربعین، کاروان‌های خودجوش مردمی و اجتماعات عزادارای از جمله مکان‌های اثرگذاری مبلغان و مبلغات است.
حجت‌الاسلام شعبان‌زاده تبیین اهمیت زیارت، پشتیبانی محتوایی و تبلیغی از کاروان‌های زائران خارجی، کمک به رونق بخشی زیارت امام حسین(ع) و پیاده‌روی اربعین، بازدید میدانی از ایستگاه‌های صلواتی و... را مورد توجه قرار داد و افزود: استان قم بعد از تهران بیشترین تعداد موکب‌های اربعین حسینی را دارد و پیش بینی می‌شود زائران اعزامی از قم به این رویداد تمدن‌ساز بیشتر از سال‌های قبل باشد.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/35844
اخبار مرتبط

نظرات شما