آمادگی حسینه ها و مساجد برای اسکان زایرین اربعین درخوزستان/ زایران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند

مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه گفت: چهار هزار زایر به دنبال بسته شدن مرز شلمچه، در موکب‌های مستقر در این پایانه و حسینیه‌های خرمشهر اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مکی یازع گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: به دنبال بسته شدن مرزبین المللی شلمچه با پیشنهاد عراق با هماهنگی ستاد عتبات عالیات خوزستان و همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر ۴ هزار نفر از زایرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
 
وی با بیان اینکه بیشتر این زایران از شهرستان‌ها هستند افزود: ۳۲ مسجد و حسینه در سطح خرمشهر آبادان برای اسکان زائرین در نظرگرفته شده است.
 
 
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی گفت: درحال برنامه ریزی برای تهیه تغذیه و پذیرایی از آنها توسط مواکب و حسینیه‌ها هستیم.
 
 
یازع به فعالیت موکب‌های اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت:تا اطلاع ثانوی زایران اربعین حسینی از مراجعه به مرزشلمچه خودداری کنند.
 
همچنین کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان طی اطلاعیه ای فهرست اماکن اسکان زائرین اربعین حسینی را اعلام کرد.
 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36054
اخبار مرتبط

نظرات شما