صحنه وحشتناکی که نقص فنی ترن هوایی رقم زد! +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

نقص فنی یک ترن هوایی صحنه‌ای وحشتناک را در شهر بازی LIHPAO Discovery Land رقم زد. این حادثه زمانی رخ داد که ۲۰ گردشگر سوار بر این ترن هوایی بودند. نقص فنی این ترن هوایی موجب شد تا این افراد در وضعیتی خطرناک در آسمان قرار بگیرند.

در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه و به تازگی منتشر شده است لحظات اولیه نقص فنی ترن هوایی و گرفتار شدن گردشگران در آسمان را به تصویر می‌کشد.

این ویدئو ترن هوایی را که به حالت ۹۰ درجه در آسمان قرار گرفته در حالی که کودکان و سایر افراد در داخل آن حضور دارند نشان می‌دهد. سرانجام پس از برطرف شدن نقص فنی توسط پرسنل شهر بازی این افراد بدون هیچ حادثه‌ای از ترن هوایی پیاده شدند. در این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد. مسئولان پارک به هر یک از گردشگرانی که این حادثه را تجربه کردند یک قبض تخفیف این پارک که ارزش آن ۱۵۰ TWD (TWD = دلار تایوان) بود اهدا کرد. این ترن هوایی در سال ۲۰۰۲ در منطقه Taichung's Houli در غرب تایوان راه اندازی شد و طول ریل آن حدود ۱۹۰۰ فوت (۵۸۰ متر) است. بالاترین نقطه این ترن هوایی ۴۹ متر ارتفاع دارد و سرعت آن حین حرکت به ۹۴ کیلومتر بر ساعت (۵۸ مایل بر ساعت) می‌رسد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نقص فنی یک ترن هوایی موجب گرفتار شدن گردشگران در آسمان می شود. سال گذشته نیز اشکال فنی یک ترن هوایی در یکی از پارک های تفریحی ژاپن موجب شد تا این ترن در میانه راه توقف کرده و  حدود ۱۰۰ نفر در ارتفاع ۳۰ متری از زمین آویزان بمانند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3631
اخبار مرتبط

نظرات شما