جهان ناباورانه حیات بالنده و طراوت انقلاب اسلامی را در 40 سالگی انقلاب حس می‌کند

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب فرارسید و جهان ناباورانه حیات بالنده و طراوت انقلاب اسلامی را حس می کنند، آورده است: دامنه اقتدار نظام اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملت سینه به سینه استکبار جهانی بویژه آمریکا ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار بیانیه‌ای در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

مردم آگاه ایران

40 سالگی انقلاب فرارسید و جهان ناباورانه حیات بالنده و طراوت انقلاب اسلامی را حس می کنند. دامنه اقتدار نظام اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملت سینه به سینه ی استکبار جهانی بویژه آمریکا ایستاده است.

انقلابی که امام خمینی (ره) برپا کرد مسیر تاریخ را تغییر داد و بشریت را از سقوط در دره هولناک مادیت افکار منحط شرق و غرب نجات داد.

او پرچم نه شرقی و نه غربی را به دوش کشید و یک تنه در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستاد و ملت بزرگ ایران بنام الله و بنام رسول گرامی اسلام و متکی بر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت پای این پرچم مردانه ایستاد تا پیروزیهای شگرفی را برای انقلاب اسلامی رقم زنند.

انقلاب اسلامی پایه گذار تمدن جدیدی است که بوی عطرآگین آموزه های قرآن را دارد. گفتمان انقلاب مشروعیت حکومت های طاغوتی در جهان زیر سوال برده است. انقلاب در چهل سالگی از یک پیچ تند تاریخ عبور می کند تا با شتاب به سمت و سوی ظهور تنها منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه حرکت کند.

ملت ایران چهل سال است زندگی زیر پرچم الله و رهایی از طاغوت را به زعامت ولایت فقیه تجربه می کند. تاریخ ایران و جهان حکمرانی خوب ، عادلانه و هوشمندانه دوران زعامت امام (ره) و نیز زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام عزه را هرگز از یاد نخواهد برد.

دستاوردهای شگرف و عمیق و پیشرفت های عظیم جمهوری اسلامی در چهل سالگی اخیر؛ حتی مورد اعتراف دشمنان اسلام است.

ایران کنونی علی رغم توطئه های سخت و نرم دشمن و نیز محاصره و تحریم اقتصادی اکنون جزو 10 قدرت بزرگ جهانی و در پیشرفت اقتصادی هجدهمین قدرت اقتصادی دنیا می باشد . پیشرفت های نظامی ایران هوش و حواس دشمن را گرفته و فرصت حتی تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی را به ذهن خود راه نمی دهند.

ما اکنون آزادترین ملت دنیا هستیم و تجربه آزادیهای 40 ساله در ایران زبانزد ملتهای جهان است و همگان شاهد دستاورد بزرگ آزادیهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در جامعه امروز ماست به همین دلیل تمام نهادهای قدرت در ایران برخاسته از رای آزاد ملت است.

استقلال کشور زبانزد ملتهای جهان است و هیچ قدرتی در جهان جرات ندارد سیاستی را به دولت و ملت ما تحمیل کند.
نظام مردم سالاری دینی بر اساس تئوری ولایت فقیه بنیانی در کشور بوجود آورده است که امکان هیچ دیکتاتوری و روش استبدادی در کشور نیست به همین دلیل ملت ایران همواره در برابر تهاجم سخت و نرم دشمن پیروز بوده اند.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا، آزادگان و تکریم ملت آگاه و قهرمان ایران در پایداری شگفت آور در برابر قدرتهای جهانی ؛ نکاتی را یادآور می شود.

1-آمریکا دشمن اصلی انقلاب است.یک لحظه از کینه ، مکر و فریب و دسیسه های روزافزون آن نباید غافل شد .مسئولان نظام در تجربه برجام نیک دریافتند که گفتگو و مذاکره با آمریکا بی فایده است و توافق با آنها حتی ارزش جوهری که قرار است معاهده ای نوشته شود را ندارد.

اروپا هم مکارتر از آمریکاست.اروپایی‌ها همانند آمریکا زیر عهد و پیمان خود زده اند و حاضر نیستند تعهدات برجامی خود را عمل کنند. اس پی وی و اینس تکس فریبی بیش نیست.اروپا ماموریت دارد ایران را به وادی برجام 2 و 3 ببرد ؛ همان کاری که آمریکا در گفتگوهای هسته ای به نتیجه نرسید . آنها در گفتگوهای موشکی و منطقه ای نقشه های آمریکا را عملی می کنند.

پاسخ ما به بدعهدی آمریکا و اروپا سیل مقاومت در منطقه باید باشد تا برای همیشه آمریکایی ها بساط تجاوز و غارتگری خود را جمع کنند و به کشور خود برگردند.

2-دولت نباید کمترین اعتنا به چراغ سبزهایی که از غرب می آید ، بکند . دولت و مجلس باید بدانند با طناب اف ای تی اف نمی توانند از چاه تحریم های غرب و بویژه آمریکا بیرون آیند. آنچه ملت را توانمند در برابر تحریم ها می کند ، تکیه به اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاستهای کلی اقتصادی ابلاغ شده از سوی رهبری است.

3-نهادهای امنیتی و قضایی مراقب نفوذ در همه سطوح اجرایی ، تقنینی و حتی قضایی باشند . آمریکا می خواهد شکست های پی در پی خود را از طریق نفوذ جبران کند.

سپاه و وزارت اطلاعات باید کار آمدی خود را در کشف سرویسهای جاسوسی دشمن نشان دهند و کارنامه روشنی در پیش روی ملت بگذارند . ملت ما نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شود.

4-متاسفانه برخی از مسئولان یا در اثر کهولت و پیری ، یا غفلت و یا خدای ناکرده خیانت ، چوب لای چرخ معیشت مردم می گذارند. کشوری که 85 درصد مواد غذایی خود را داخل تامین می کند و 95 درصد اقلام دارویی خود را به تنهایی تولید می کند ، نباید رفتار مسئولان طوری باشد که اروپا طمع کند و با فرمول " نفت " در برابر " غذا" و " دارو" به تحقیر ملت بپردازد.

زیر ساخت های اقتصادی در کشور آنقدر نیرومند است که با اقتصاد مقاومتی می توانیم قرنها در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنیم.اگر کسانی نمی توانند پاسخگوی نیاز مردم باشند صادقانه کنار روند و نیروهای جوان با مدیریت جهادی و نیز با شجاعت و جسارت در برابر توطئه های آمریکا بایستند و مشکلات کشور را حل کنند.

5-یوم الله 22 بهمن امسال با همه سالهای قبل تفاوت دارد.امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.راهپیمایی امسال آنقدر باید باشکوه و عظمت باشد که چشم دشمنان اسلام را کور کند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در کنار ملت ایران در این راهپیمایی عظیم دشمن شکن شرکت می کند و همپای ملت عزیز ، شعار " مرگ بر آمریکا"-"مرگ بر انگلیس " و "مرگ بر اسرائیل" را سرخواهد داد. پیام نفرت ملت ایران از خصومت های پایان ناپذیر آمریکا علیه ملت های مظلوم منطقه را در ضد آمریکایی ترین راهپیمایی تاریخ ایران به سراسر جهان خواهیم رساند.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3662
اخبار مرتبط

نظرات شما