شهروندان قمی در گفتگو با قم فردا مطرح کردند؛

فقط به عشق رهبر انقلاب در راهپیمایی شرکت می‌کنم/ سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت نمی‌کردم اما امسال شرکت می‌کنم

در آستانه راهپیمایی 22 بهمن با یک پرسش به سراغ مردم قم رفتیم، چرا با وجود مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنید که پاسخ های مختلفی را دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، راهپیمایی 22 بهمن امسال وارد چهلمین سال خود شده است، در این مدت دشمنان تلاش های زیادی کردند که انقلاب اسلامی ایران 40 سالگی خود را نبیند و با انواع و اقسام مشکلات اقتصادی و تحریم ها درصدد برآمد که مردم را از انقلاب و نظام دور کنند و این بار راهپیمایی 22 بهمن را هدف قرار داده تا مردم به دلیل مشکلات اقتصادی در آن شرکت نکنند در این خصوص با یک پرسش  که چرا با وجود مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنید با برخی از افراد گفتگو انجام دادیم که به شرح ذیل می باشد.

زینب محمدی یکی از شهروندانی می باشد که می خواهد در راهپیمایی  شرکت کنندو در خصوص دلیل این هدف خود گفت: در راهپیمایی 22بهمن شرکت می‌کنم و می‌خواهم بگویم که پشت انقلاب و رهبری هستم ،می آیم تا به شهدا بگویم که انقلابی را که شما با خون خود آبیاری کرده اید ما ان‌شاءالله باجانمان از آن محافظت می کنیم.
وی ادامه داد:  به منافقین و دشمنان می‌گویم رهبرم تنها نیست همه ما با اتحاد پشت رهبر ایستاده‌ایم ، می گویم وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است

حسین عبدی که  بازاریاب شرکت بیمه در قم می باشد با اشاره به حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور در راهپیمایی باعث می‌شود روح شهدا و امام شاد شود من وظیفه خود را انجام می‌دهیم حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

خانم اسرا قمی یکی از دانشجویان قمی است که گفت: به عشق رهبرم  در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم، تا وقتی سایه  رهبر عزیزمان بالای سرمان است هیچ کس، حتی آن‌هایی که نفوذی هستند  نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

همچنین زهرا نصیری بانوی خانه داری که از هدف حضور خود اینگونه می گوید: در راهپیمایی 22بهمن  شرکت می کنم چون این جشن برای پیروزی انقلاب اسلامی است و به وضعیت اقتصادی که حاصل بی کفایتی مسئولان الآن است هیچ ربطی ندارد و فقط به عشق رهبرم در راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

مسئولان قدر مردم را بدانند

صادق مهدوی که  مهندس شیمی است با اشاره به حضور خود در 22 بهمن، گفت:  در راهپیمایی شرکت می کنم چون به راهمان ایمان دارم، راهی که شهدا با دادن جان خود به ما نشان دادند و ما با حضور در این گردهمایی یاد آن عزیزان را زنده نگه می داریم، امیدواریم که مسئولان قدر مردم را بدانند و با خدمت صادقانه مردم را بیش‌ازپیش هم دل کنند، فراموش نکنیم که روز حسابی در راه است و فراموش نکنیم که بعد از هر سختی، آسانی است.


محمدرضا حیدری جوان  ۲۸ ساله که  اپراتور یک شرکت است در خصوص انگیزه خود برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار ما گفت:   می آیم که به همه مخالفان رهبری و ولایت ثابت کنیم که ما همیشه یار و یاور رهبر عزیزمان هستیم می آییم تا بفهمانیم در شرایط بد اقتصادی هم پیرو راه امام و شهدا هستیم می آییم تا به کشورهای غربی مخصوصاً آمریکا،اسرائیل و انگلستان ثابت کنیم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند پس ما را با این تحریم ها نترسانند، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است.

مشکلاتمان نتیجه انقلاب نیست، بلکه نتیجه انتخاب است

مسعود رادان دانشجوی23 ساله داروسازی با اشاره به این موضوع که   سال های قبل به‌هیچ‌وجه در هیچ راهپیمایی شرکت نکرده است گفت:   این راهپیمایی فرق دارد  باید در آن شرکت کنم نباید مشکلاتی که حاصل  اعتماد و رأی خودمان به افراد نالایق است را به پای آرمان‌های امام که این روزها با کج‌فهمی هر چه تمام‌تر در حال تحریف شدن است بنویسیم، از همشهری های عزیزم که در این روزهای سخت و به دلیل مشکلات اقتصادی در تنگنا  هستند  درخواست دارم که در راهپیمایی شرکت کنند و فقط و فقط از آرمان امام دفاع کنند.  

محسن موسوی  جوان آتش‌نشان قمی با اشاره به حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: من به دلیل هدف والای شهدای مدافع حرم که همان حفظ حریم کشورم و حفظ اساس اسلام است در راهپیمایی با همسر و دخترم شرکت می کنم تا بار دیگر به شرق و غرب ثابت شود که  رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.

فقط به عشق رهبر انقلاب در راهپیمایی شرکت می‌کنم.

مسعود رضایی جوان تراشکار قمی با اشاره به اینکه ساکن یکی از محله های محروم قم است گفت:در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنم تا  مشت محکمی باشد بر دهان بد خواهان جمهوری اسلامی، ای مردم شریف قم پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد. 

جواد حسینی کارگر32 ساله قمی گفت: دیگران را نمی دانم  اما من به عشق رهبرم در جشن چهل سالگی انقلاب در راهپیمایی22 بهمن  شرکت می کنم، آمریکا از ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

  هادی احمدی شهروند دیگر قمی بیان داشت: من و پسر ۹ ساله‌ام دیروز محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدیم رو وز دوشنبه 22 بهمن  چهلمین فجر پرنور انقلاب اسلامی را جشن می گیریم ان شاءالله از فجر تا فرج راهی نیست اندکی صبر سحر نزدیک است.

زهرا گل وردی کارمند ۳۵ ساله قمی گفت: ساکن محله  نیروگاه که  یکی از محله های انقلابی قم  است می باشم  به دعوت رهبرم سید علی خامنه ای مثل هرسال لبیک گفته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ شرکت خواهم کرد.


افتضاحات تعدادی از مسئولین را پای نظام نمی‌گذارم

فاطمه موسوی جوان ٢٢ساله قمی هم گفت: فقط به عشق رهبر انقلاب در  راهپیمایی 22بهمن  شرکت می‌کنم می‌خواهم آقا بداند  که تنها نیست ،  این آقای بزرگوار بسیار خوب هستند و به‌غیراز ایشان در این زمان خوب دیگری ندیدم. 






انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/3701
اخبار مرتبط

نظرات شما