همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

خروش مردم قم در یوم الله 22 بهمن/باران به بهار انقلاب طراوت بخشید+تصاویر

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم قم دقایقی پیش از میدان آستانه محل اجتماع مردم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم قم قهرمان باری دیگر به عرصه آمدند تا همچون 40 سال گذشته ثابت کنند که در مسیر دفاع از نظام و انقلاب ثابت قدم و استوار هستند.
امسال هم تمام اقشار مردم متدین، فهیم و زمان‌شناس قم در عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌ با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه سردمداران کفرپیشه استکبار جهانی می دهند.

با وجود بارش باران حضور مردم قم در راهپیمایی بسیار پرشور گزارش شده است و زن و مرد، پیر و جوان در این راهپیمایی حضور یافته اند.

طلاب حوزه های علمیه، ورزشکاران، خادمان حرم حضرت معصومه(س)، پرسنل ادارات و نهادها و... نیز در گروه های مختلف در حال پیوستن به خیل جمعیت هستند.

مردم قم همراه با دوست‌داران انقلاب اسلامی در سراسر کشور با در دست داشتن شعارهای انقلابی با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

شهروندان قمی با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»،«حمایت از رهبری حفظ خط امام است»،«الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»،«ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم» و..  نفرت خود از استکبار جهانی و هم پیمانانش را اعلام می کنند و توطئه های آن ها را با حضور حداکثری خود همچون سال های گذشته خنثی می کنند.

 تعداد زیادی از روحانیون کشورهای اندونزی، نیجریه، کومور، هند، پاکستان و هندوستان در این راهپیمایی حضور داشته و تابلوهایی نیز با مضمون الموت لاسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن را در دست دارند.

مراجع عظام تقلید، مسوولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و فریاد انزجار و ظلم ستیزی سر دادند.

آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله امینی، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز امروز در کنار مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.




انتهای پیام/
گالری عکس
http://qomefarda.ir/3751
اخبار مرتبط

نظرات شما