احمد امیرآبادی:

این ملت تا آخر پای انقلاب و نظام ایستاده اند

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه امروز مردم آمدند تا چشم احمق های درجه یک را کور کنند، گفت:باید به این ملت احترام بگذارند و باید عزت این ملت را حفظ کنند. این ملت تا آخر پای انقلاب و نظام ایستاده اند و می ایستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت:  امروز مردم آمدند تا چشم احمق های درجه یک را کور کنند؛ آنهایی که دنبال این بودند که مردم جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند؛ افراد احمقی مثل ترامپ و جان بولتون و پامپئو و نوکران منطقه شان مثل بن‌سلمان.
وی ادامه داد:  امروز مردم کار را تمام کردند؛ آمدند و آن وظیفه ای را که داشتند، به نحو احسن انجام دادند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حضور واقعا مثال زدنی است، گفت: من سالیان سال است که در راهپیمایی ها حضور دارم، واقعا امسال مردم با تمام توان آمدند؛ علی‌رغم اینکه هوا هم بارانی بود اما آمدند اعلام کنند که ما انقلاب خودمان را دوست داریم.
وی بیان داشت: انقلاب دارد به مسیر خودش ادامه می دهد، انقلاب، انقلاب مستضعفین و محرومین بوده، انقلابی بوده که آرمانهایش ظلم‌ستیزی و عدالت‌ خواهی بوده است، و این در دنیا طرفداران زیادی دارد.
امیرآبادی گفت: در غرب هم می بینید، جنگی که در غرب شروع شده، جنگ فقیر و غنی است. امیدوارم مسئولین بنشینند و مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان ملت از این حضور نسبت به برنامه هایی که دارند باید بیشتر فکر کنند و بدانند که این ملت پشتیبان انقلاب هستند و اگر می خواهند در منطقه حرف برای گفتن داشته باشند، باید به این ملت احترام بگذارند و باید عزت این ملت را حفظ کنند. این ملت تا آخر پای انقلاب و نظام ایستاده اند و می ایستند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/3756
اخبار مرتبط

نظرات شما