دبیر همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی:

همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

دبیر همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی با اشاره به دریافت ۴۳۱ عنوان مقاله، گفت: این همایش سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در دانشگاه قم با حضور مهمان ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر یوسف‌زاده، استاد تمام رشته زیست‌شناسی امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی که در سالن جلسات دانشگاه قم برگزار شد باا شاره به اینکه باید در دانشگاه قم دانشکده کشاورزی راه‌اندازی شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم دانشگاه قم رشته‌های نوینی را در خصوص زیست‌شناسی گیاهان ارائه دهد.
وی ادامه داد: دبیرخانه این همایش از اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد که تاکنون 431 عنوان مقاله دریافت شده است.
دبیر همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی اضافه کرد: این همایش سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد در این همایش سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای استرالیا، کانادا ، مالزی و... سخنرانی خواهند کرد.
وی افزود: این رویداد مهم برای اولین بار در کشور در دانشگاه قم با حضور برترین شرکت های دانش بنیان در حوزه گیاه شناسی و داروهای گیاهی برگزار خواهد شد.
یوسف زاده با اشاره به اینکه در حاشیه همایش ، نمایشگاه ای هم برگزار خواهد شد، گفت:  در حال حاضر 20غرفه برای حضور در نمایشگاه تایید شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش از دو چهره برتر و بازنشسته در حوزه گیاهان دارویی تقدیر و تشکر خواهد شد. همچنین مهمان ویژه و سخنران ویژه این مراسم مهدی سیف سهندی خواهد بود.
دبیر همایش بین‌المللی زیست‌شناسی گیاهان دارویی بیان کرد: در حاشیه این همایش چندین نشست تخصصی با شرکت ها و افراد مختلف در حوزه گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: هدف اصلی این همایش مثبت شدن اقتصاد گیاهان دارویی و اعلام چالش ها و مشکلات این حوزه توسط فعالان این عرصه می باشد.
یوسف زاده گفت: آثار توسط یک تیم داوری در حال داوری است که در نهایت  3اثر برتر و شاخص تقدیر خواهد شد همچنین 20مقاله برتر در مجلات معتبر و مهم به چاپ خواهند رسید.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40387
اخبار مرتبط

نظرات شما