حاج حسین یکتا؛

روایت های زندگی شهدا چراغ هدایت و میسر یاب انسان هاست

یکتا گفت: کتاب هایی که درباره زندگی شهدایی مانند شهید حججی یا دیگر جریانات دفاع مقدس منتشر شده، چراغ هدایت و سفینه النجاه و همان مسیر یاب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، همسفر حسین یکتا در گفت و گویی درباره کتاب «سربلند»، کتابی دربردارنده روایت هایی از زندگی شهید محسن حججی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز شهید حججی، حجتی برای جوانان شده است و در این کتاب مطالب زیادی درباره این شهید است که برای خیلی ها حجت را تمام کرده است.
وی شهید حججی را الگویی کامل برای اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: به اعتقاد ما شهید حججی شهیدی هایتک است؛ ایشان یک نفر بود که بی سر شد ولی سری در سر ها به دست آورد.
این راوی دوران دفاع مقدس توجه به سیره و سبک زندگی شهدا را ضروری خواند و گفت: اگر می خواهیم دانش بنیانی و هایتکی در حوزه تأثیرگذاری و اثرگذاری کاری درست انجام دهیم، باید خدا عاقبت ما را مانند شهید حججی رقم بزند. اگر می خواهیم در این راه و مسیر حرکت کنیم، خواندن خاطرات و آشنایی با سبک زندگی و روش و منش شهیدانی مانند محسن حججی تأثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: کتاب هایی که درباره زندگی شهدایی مانند شهید حججی یا دیگر جریانات دفاع مقدس منتشر شده، چراغ هدایت و سفینه النجاه و همان مسیر یاب است که وقتی دل و قلب ما سمت و جهتش را گم می کند، با یکی از این کتاب ها و وصیت نامه ها و شهدا جهتش «وجهتُ وجهیَ لِلّذی...» می شود.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4125
کلیدواژه: انقلاب کتاب شهدا
اخبار مرتبط

نظرات شما