توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفت؛

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در قم

فراخوان هفتمین دوره جشنواره «فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه دفاع مقدس، در قم منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،هفتمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با عنوان «فانوس» در قم فراخوان شد.
جشنواره فوق در پنج بخش هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، موسیقی و سرود، فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی، پادکست رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی شامل تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود.
آثار تولیدی بایستی برای سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ باشد؛ مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ۱۴۰۲ اعلام‌شده و آثار برگزیده استانی برای رقابت در سطح ملی، به دبیرخانه کشوری جشنواره فانوس در تبریز ارسال خواهند شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس واقع در قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال نمایند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات هفتمین جشنواره ملی فانوس و یا پر کردن فرم ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی معاون ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم) در پیام‌رسان‌ ایتا و یا شماره ۳۳۵۵۴۲۱۱-۰۲۵ ارتباط برقرار کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41482
اخبار مرتبط

نظرات شما