با حضور اهالی رسانه صورت گرفت؛

احمد سلیمانی هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم شد

احمد سلیمانی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون طی مراسمی با حضور اهالی تئاتر و مسئولان فرهنگی شهر قم به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم در سال 1401 معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با حضور اهالی تئاتر و مسئولان فرهنگی شهر از احمد سلیمانی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم در سال 1401 تجلیل شد.
در مراسمی که شامگاه دوشنبه 28 فروردین‌ماه 1402 توسط حوزه هنری قم در مجتمع آموزشی تربیتی هدایت برگزار شد،‌ ابتدا پیام مدیران و پیشکسوتان تئاتر ازجمله؛ کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اسلامی، حسین پارسایی کارگردان شناخته‌شده، سید حسین فدایی حسین و ... درباره احمد سلیمانی پخش شد.
در ادامه محمدرضا آزاد پیشکسوت تئاتر قم و مدرس دانشگاه در سخنانی از احمد سلیمانی به‌عنوان یک نعمت برای تئاتر قم و کشور نام برد و گفت: تلاش بی‌وقفه‌ی او برای ارتقاء جریان و رویداد بچه‌های مسجد که قم را با ثبت 130 گروه فعال تبدیل منطقه برتر بچه‌های مسجد نموده است و تولید و کارگردانی آثار نمایشی؛‌همچون مجاوران و قهرمان با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی او را تبدیل به بهترین گزینه برای هنرمند سال انقلاب اسلامی نموده است.
وی خاطرنشان کرد: که احمد سلیمانی علاوه بر هنرمندی موفق یک مدیر است که باشگاه تئاتر تجربه نمونه‌ای از مدیریت او در عرصه تئاتر است. همچنین یکی از اعضای تئاتر تجربه متنی را نمایندگی از هنرجویان و اعضای این باشگاه درباره احمد سلیمانی و تلاش‌های او برای شکل‌گیری و رشد این باشگاه قرائت نمود.
بر اساس این گزارش، احمد سلیمانی فر با مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و دیپلم بازیگری از هنرستان سوره، مسئولیت هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قم را بر عهده دارد و در عرصه‌های بازیگری و کارگردانی کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده است.
مدیر انجمن نمایش استان قم، عضو شورای نظارت بر تئاتر استان، دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج، دبیر اجرایی جشنواره بسیج، مسئول انجمن تئاتر بسیج، تدریس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر ازجمله سوابق این هنرمند است

.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41541
اخبار مرتبط

نظرات شما