ضرغامی: شاخص همه ما انقلاب و انقلاب‌گری است/ طبیب‌نیا: از گردنه‌های سخت اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم

جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین کنگره دانشجویان ایران با حضور ضرغامی و طبیب‌نیا در فدراسیون روسیه و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین کنگره دانشجویان ایران در فدراسیون روسیه به همت انجمن اسلامی دانشجویان مسکو برگزار شد.

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم که با استقبال دانشجویان ایرانی و مسئولان نمایندگی‌های ایران در فدراسیون روسیه برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و سخنانی را پیرامون وضعیت کشور در چهل سالگی انقلاب و ضرورت‌های این حوزه مطرح کرد.

 

وی در بخشی از سخنانش گفت: اصلاح طلبی و اصولگرایی به اسم و عنوان نیست و شاخص همه ما انقلاب و انقلاب‌گری است.

علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم نیز در این مراسم به ارائه مطالبی پرداخت و نقش انقلاب اسلامی در جهت گیری صحیح کشور در اقتصاد تبیین کرد.

 

وی معضل اصلی کشور را اقتصاد متکی بر نفت دانست و افزود: مطمئنا با حمایت های مقام معظم رهبری از دولت و صبوری ملت شریف ایران و تدبیر دولت از گردنه‌های و مشکل سخت اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد.

گفتنی است پایان بخش این کنگره پرسش و پاسخ حضار با مهمان برنامه بود و  پس از اتمام رسمی مراسم، دانشجویان در فضایی صمیمی به طرح مباحث و مشکلات خود با طیب نیا و ضرغامی پرداختند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4167
اخبار مرتبط

نظرات شما