شهادت رمز اصلی اقتدارآفرینی یک ملت است

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهادت رمز اصلی اقتدارآفرینی یک ملت است گفت: پاسداران این نسل از نسل همان جوانان دفاع مقدس هستند که حاضرند برای امنیت کشور، هزاران کیلومتر هجرت کرده و از تعلقات خود دست بکشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان که در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت این پاسداران از جهتی بزرگ است که بعثتی را در قلب ها ایجاد کرد و همه ملت ایران یک پارچه احساس، عاطفه و مهربانی شدند و دوباره روح شهادت را در پیکره ملت ما جاری کرد.

وی افزود: جامعه ما به واسطه شهادت به بقای عزتمندانه رسیده است چراکه جنس شهادت از زندگی و حیات است و شهدا به حقیقت حیات طیبه رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهادت ضامن حاکمیت بخشی به ارزش های اسلام اسلام است، ادامه داد: اگر به قوت روح و برکت این شهیدان نبود، نمی توانستیم در این دنیا در مقابل موج به هم پیوسته شیاطین بزرگ و کوچک ایستادگی کنیم. شهدا برای ما امید، پیشرفت و همه فضائل یک ملت را برای ما به نمایش گذاشتند.

سردار سلامی گفت: اگر جامعه ای از مرگ بترسد شکست می خورد و شهادت رمز اصلی اقتدارآفرینی یک ملت است. نباید تصور کرد که با شهادت این عزیزان اتفاق ناگواری صورت گرفته است، بلکه دوباره این ملت زنده شده است و نشان داد هنوز هم جوانان ما برای امنیت کشور، هزاران کیلومتر هجرت می کنند و از تعلقات خود دست می کشند.

وی با بیان اینکه پاسداران این نسل از نسل همان جوانان دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: شهادت این جوانان نشان داد که لشکر ١٤ امام حسین(ع) استان اصفهان، هنوز هم همان لشکر خط شکن دوران دفاع مقدس است. مردم اصفهان نشان دادند که از تاریخ اسلام درس گرفته اند که در هیچ مقطعی نباید امام خود را تنها بگذارند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: تشییع شهدای این حادثه و راهپیمایی ٢٢ بهمن نشان داد که مردم به خوبی موقعیت شناسی می کنند، چراکه دوباره جهان استکبار نا امید شد. امروز اگر نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، جنوب غرب و شمال شرق سینه مردان پولادی خود را در برابر دشمنان آرایش داده است، در حال مدیریت یک جنگ جهانی است که در حد چند تروریست نیست، بلکه ظهور یک آرایش دشمنی جهانی است. سربازان ایران اسلامی در برابر رژیم آمریکا و رژیم آل سعود که قلب شرارت در منطقه است، ایستاده اند.

سردار سلامی با بیان اینکه هندسه قدرت جهان به سمت اسلام در حال تغییر است، گفت: طبیعی است وقتی اسلام طلوع می کند و حاکمیت تشکیل می‌دهد، قدرت ها اگر در برابر این موج آزادی خواهی نایستند باید از همه مناطق تحت اشغال خویش خارج شوند.

وی عنوان کرد: اینگونه نیست که دشمنان در حال تهاجم و ما در حالت دفاع و انفعال باشیم، تاریخ را که ورق بزنیم در طول این چهل سال هیچ پیروزی برای دشمنان و شکستی برای اسلام وجود ندارد بلکه آنها همیشه شکست خورده اند و عقب نشینی کرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان فکر می کردند مردم ما با مشکلات در برابر انقلاب خواهند ایستاد، اما مردم ثابت کردند هرچه کاستی است یا مربوط به دشمن است و یا مربوط به ضعف عملکرد ماست.

سردار سلامی با بیان اینکه ما دشمنانمان را می شکنیم و تصمیم گرفته ایم کار را بکنیم و برای آن برنامه داریم، گفت: آل سعود بداند ماندنی نیست و دشمن بداند ما او را رها نمی کنیم. امروز آمریکا هم قافیه را باخته است و دشمنان ما مایوس هستند و در حال پیشرفت بی اعتنا به دشمن در حال حرکت رو به جلو هستیم.

وی عنوان کرد: شکست دادن قطعی دشمن کار نهایی ما است و صبح پیروزی ما نزدیک است. ما طرح هایمان را پیاده سازی کرده ‌قطعا انتقام شهدایمان را می گیریم البته دشمن آنقدر سیلی خورده است که این حرکات دربرابر آن ناچیز است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: ما برای شکست دادن قدرتهای جهانی برنامه داریم و جنگ ما محدود به یک نقطه نمی شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4169
اخبار مرتبط

نظرات شما