به نمایندگی از مدیر حوزه های علمیه؛

دیدار مسئول مرکز امور طلاب با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به همراه حجت‌الاسلام مهدی پناهی مدیر سلامت و امداد حوزه‌های علمیه با حضور در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا با سید محمدرضا سجادی خادم این مدرسه - که در روز مضروب شدن حجت‌الاسلام محمدسجاد جهانگیری طلبه مشهدی با حضور به‌موقع و درگیرشدن با فرد خاطی اجازه تعرض بیشتر به این طلبه بی‌گناه را نداد - دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مسئول مرکز امور طلاب با خادمی که جان طلبه مشهدی را نجات داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در این دیدار، ضمن محکوم‌کردن این اقدام زشت و ناجوانمردانه اظهار داشت: این شهامت و شجاعت شما ستودنی است که با اقدام به‌موقع خود، جان یک انسان بی‌گناه را نجات دادید.

وی ادامه داد: این روحیه‌ها باید در بین طلاب و مردم عزیزمان تقویت شود و باید به این مدرسه و شما تبریک بگوییم که این شهامت را از خودتان نشان دادید.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه ابراز داشت: ما به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی خدمت شما رسیدیم و سلام گرم ایشان را به شما ابلاغ می‌کنیم.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/41807
اخبار مرتبط

نظرات شما