رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم:

توسعه مدارس باید تا رسیدن به مدارس یک نوبتِ تداوم یابد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم از همه مسئولان خواست پیگیری و توجه ویژه به عرصه نوسازی و توسعه مدارس را تا تک نوبتِ شدن همه مدارس دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ناصر علایی شب گذشته در دیدار معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: قم همچنان دارای رشد جمعیتی بیش از‌ میانگین کشور است و ازاین‌رو لازم است تا توسعه مدارس این استان با شتاب بیشتری دنبال شود.
وی افزود: همه تلاش مسئولان و خیرین مدرسه‌ساز باید تا تک نوبتِ شدن همه مدارس ادامه داشته باشد؛ چراکه تنها در مدارس تک نوبتِ است که می‌توان خدمات متنوع و فوق‌برنامه نیز در ساعاتی غیر از ساعت آموزش به دانش آموزان عزیز ارائه کرد.
علایی همچنین از آیت‌الله اعرافی خواست در همه سخنرانی‌ها و ازجمله در خطبه‌های نماز جمعه قم، توجه مستمعین را به‌ضرورت توجه ویژه به امر کار خیر و خدمت به آموزش‌وپرورش جلب کند.
وی اضافه کرد: نباید فراموش کرد که با همه حضور دولت در امر نوسازی و توسعه مدارس، همچنان به حضور مردم و خیرین در این عرصه نیاز داریم.
همچنین در این دیدار، عضو دیگر مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم نیز در سخنانی بیان کرد: بودجه عرصه نوسازی و توسعه مدارس کشور باید به شکل ویژه ارتقا یابد، و الا مدارس ما به سمت سه شیفته شدن خواهند رفت.
ابوالفضل هندویان ادامه داد: متأسفانه سازمان برنامه‌وبودجه در عمل توجه ویژه‌ای به این عرصه ندارد.
وی در پایان از آیت‌الله اعرافی، امام‌جمعه قم خواست تا ضمن ابلاغ سلام مسئولان عرصه نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز به محضر مقام معظم رهبری، استفاده از اختیارات ویژه را در این حوزه خواستار شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41961
اخبار مرتبط

نظرات شما