با حضور علما و اساتید حوزه و دانشگاه؛

همایش مهدویت در اندیشه آیت‌الله صافی گلپایگانی در قم برگزار می‌شود

دبیر علمی همایش بین‌المللی مهدویت و انتظار در اندیشه مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: همایش مهدویت در اندیشه آیت‌الله صافی گلپایگانی صبح فردا در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: همایش بین‌المللی مهدویت و انتظار در اندیشه مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مؤسسه دار الزهرا و دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این همایش دفتر تبلیغات همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوره معاصر و همایش بین‌المللی مهدویت و انتظار در اندیشه آیت‌الله جوادی آملی را نیز در آینده برگزار خواهد کرد.
الهی نژاد افزود: برای این همایش ۱۱۲ مقاله علمی ارائه شده که برخی مقالات سفارشی و برخی در قالب فراخوان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
وی ادامه داد: محتوای علمی همایش سه هزار صفحه است که در قالب ۵ جلد مجموعه مقالات چاپ خواهد شد.
دبیر علمی همایش بین‌المللی مهدویت و انتظار در اندیشه مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: در حاشیه برگزاری همایش چندین نشست تخصصی برگزار می‌شود که مقالات رسیده به همایش در آن‌ها موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آثار مرحوم آیت‌الله صافی گلپایگانی در زمینه مهدویت گفت: ایشان بیشترین آثار را در حوزه مهدویت از خود به یادگار گذاشته و فقیهی نداریم در درجه اجتهاد باشد و بیش از ۲۰ اثر مهدوی به یادگار بگذارد.
الهی نژاد تأکید کرد: این همایش روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ در سالن جلسات مدرسه دارالشفای برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/42059
اخبار مرتبط

نظرات شما