هر روز با یک شهید؛

خودکفایی کشور را در پایبندی به قرآن بدانید

اگر قرار است به شرق و غرب وابسته نباشیم، باید در راه برقراری اسلام واقعی و قرآن کوشا بود و برای اعتلای آن جان‌فشانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  شهید محمد رنج‌کشان فرزند ابوالفضل در سال ۱۳۴۰ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او از نیروهای شهید چمران بود که به جبهه‌های جنوب اعزام و در مورخه بیست و هشتم دی‌ماه ۱۳۵۹ در منطقه آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
به نام خداوند بخشنده و مهربان
شهادت نقطه تکامل یک انسان است. این راهی که من می‌روم با آگاهی کامل و برای پاسداری از اسلام و ایران است. هرگز تن به ذلت و خواری نباید داد و زیر بار زور نرفت. این انقلاب آسان به دست نیامده، باید از آن نگهداری کرد.
اگر قرار است به شرق و غرب وابسته نباشیم، باید در راه برقراری اسلام واقعی و قرآن کوشا بود و برای اعتلای آن جان‌فشانی کرد. یک انقلاب اسلامی ایثار می‌خواهد؛ حال به هر نحوی که باشد، اگر قرار است اسلام بر جهان مسلط شود جان من در راه برقراری آن چنان ارزشی ندارد، من آیینه تمام‌نمای شهادت را حسین بن علی (ع) می‌دانم و برای  خود سرمشق قرار داده‌ام  و آن جوانی که با نارنجک به زیر تانک می‌رود و جان خود را در راه اسلام و وطنش از دست می‌دهد مرا به وجد و شعف می‌آورد.
وصیت من به پدر و مادر و خواهر و برادرانم، اگر ناراحتی از جانب من کشیدید که می‌دانم کشیدید، مرا ببخشید و می‌دانم چقدر شما را اذیت کرده‌ام، ان‌شاءالله که خداوند کلیه مسلمین را که در راه اسلام شهید می‌شوند؛ از اصحاب امام حسین (ع) به‌حساب آورد و کسانی را که در راه اسلام زحمت می‌کشند در کف حمایت خود قرار دهد.
دوستانم اگر از من بدی دیده‌اید مرا ببخشید، امیدوارم که اسلام واقعی را درک کنید و در راهی که شهدا قدم گذاشته‌اند قدم بردارید و به فکر این ملت مسلمان و رنج‌دیده باشید. باید خدا را شکر کنیم که چنین رهبر آگاه و توانا به ما عنایت کرده و راه اسلام واقعی را به ما آموخت. جانم فدای راهش.
پدر و مادرم، کلیه پول‌هایی را که در بانک موجود دارم به طور عادلانه بین چند خانواده فقیر تقسیم کنید و برادرانم کتاب‌هایی را که دارا هستم بین هم تقسیم کنند و اگر کسی خواستار آن بود به او ببخشند. برای شهدا نماز و قرآن بخوانید و به فقرا و مستضعفین کمک کنید. خداوند همه مسلمین را راهنما باشد.
در آخر خواهش می‌کنم برای من اشک نریزید بلکه خوشحال باشید که رستگار شدم. 
شهادت شرف ماست/ خمینی رهبر ماست 


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42196
اخبار مرتبط

نظرات شما