استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفتگو با قم فردا:

انگیزه الهی شهدای ۱۵ خرداد این روز را به یوم الله تبدیل کرد

استاد حوزه گفت: امام از روز ۱۵ خرداد به عنوان یوم الله نام بردند زیرا این عزیزانی که برای اسلام جان دادند هیچ انگیزه‌ای بجز دفاع از آرمان‌های امام(ره) که همان آرمان‌های اسلام بود نداشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

  حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با ابراز امیدواری نسبت به شناخت امام خمینی(ره) توسط نسل جوان جامعه اظهار کرد: امروز هم ما رهبری داریم که در همه ابعاد سرآمد است و این شخصیت را خداوند ذخیره قرار داده بود که پرچم انقلاب را به دست گیرد و انقلاب را به همان سمت و سویی که امام راحل می‌خواست حرکت دهند بنابراین باید قدردان این رهبر الهی باشیم.
 
وی با اشاره به سالگرد قیام مردم و شهادت عده ای از یاران امام در سال ۱۳۴۲، تصریح کرد: امام از روز ۱۵ خرداد به عنوان یوم الله نام بردند زیرا این عزیزانی که برای اسلام جان دادند هیچ انگیزه‌ای بجز دفاع از آرمان‌های امام(ره) که همان آرمان‌های اسلام بود نداشتند و در این راه به شهادت رسیدند.
 
این استاد برجسته حوزه با بیان این که ما باید انقلاب اسلامی را ارج بنهیم، ابراز کرد: برای این انقلاب سرمایه‌گذاری زیادی شده و شهدای زیادی را فدا کرده‌ایم و از خدا می‌خواهیم که این نهضت را حفظ و شرّ دشمنان را به خودشان بازگرداند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42782
اخبار مرتبط

نظرات شما