ورزشکار جوجیتسو کار قم:

تصمیم دلم بود با نماینده رژیم صهیونیستی بازی نکنم

ورزشکار جوجیتسو کار قم گفت: من به دنبال طلا بودم؛ اما تصمیم را دلی گرفتم که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نکنم و هیچ‌کسی من را مجبور نکرد من به کشور و شرایط کشورم غیرت دارم و ظلم را نمی‌پذیریم.

خدیجه رضایی دختر ورزشکار استان قم که در مسابقات جهانی جوجیتسو  به میزبانی گرجستان با به رسمیت نشناختن حریفش از رژیم صهیونیستی در عین شایستگی از کسب مدال دور شد و حاضر به بازی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: از ۸ سالگی زندگی من ورزش شده است، دلم می‌خواهد در طول زندگی که خدا به من داده یک اثر مثبت از خودم بگذارم یک روز از این دنیا خواهیم رفت؛ اما آثاری که به‌جای گذاشتیم خواهد ماند.
وی ادامه داد: همه مدال‌های جهانی را تقدیم حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها کردم؛ زیرا اعتقاد دارم باید یک یادگار خوب از خودمان بر جای بگذاریم.
رضای افزود:  رباط صلیبی پاره کرده بودم چهار سال منتظر مسابقات بود ماها در شرایط سخت تمرین کردم تا رزومه قوی ثبت کنم.
دختر ورزشکار قمی خاطرنشان کرد: پیش از اعزام جدول را دیدم من در وزن ۶۳ کیلو بودم وقتی متوجه شدم در وزن ۶۳ کیلو یکی از حریفان از رژیم صهیونیستی است تلاش کردم وزن کم کنم و در زمان کم به وزن ۷۰ رسیدم  وارد گرجستان شدیم 
وزن‌ها ثبت شد من ۴ سال منتظر این روز بودم دقیقاً روز مسابقه اعلام کردند جدول  تغییر کرده بازی اول من با اسرائیل بود احساس بدی داشتم؛ زیرا شرایط سختی بود زحمات زیادی کشیده بودم‌.
رضایی عنوان کرد: من تصمیم خودم را گرفتم و حتی وارد زمین مسابقه نشدم که بعد از ورود به زمین بخواهم انصراف دهم هزینه‌های شخصی  زیادی را داده بودم؛ اما من با قاطعیت انصراف دادم من به مربی گفتم ظلم را نمی‌پذیریم و ازته‌دل این انتخاب را اعلام کردم.
رضایی گفت: مربی تیم رژیم صهیونیستی گفت اگر ورزشکار ایرانی آسیب‌دیده است اعلام کند؛ اما من گفتم آسیبی ندارم آماده‌ام اما انصراف می‌دهم و با رژیم ظالم در میدان ورزشی بازی نخواهم کرد.
جوجیتسو کار قمی بیان داشت: من به دنبال طلا بودم؛ اما تصمیم را دلی گرفتم و هیچ‌کسی من را مجبور نکرد، به‌عنوان ورزشکار غیرت دارم، به سیاست کشور عِرق دارم و شرایط کشورم را دوست دارم سرود ملی و پرچم کشور را دوست دارم و دوست دارم پرچم کشور را به اهتزاز در بیاورد و سرود ملی را بخوانم این آرزوی هر ورزشکاری است.
رضایی بیان داشت: تصمیم من دلی و از قلبم گرفته شد و برای آن هیچ توقعی از کسی ندارم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/42908
اخبار مرتبط

نظرات شما