مسئول کارگروه محتوایی کاروان غدیر تا ظهور:

همراهی ۲۰ مداح و شاعر با زبان‌های مختلف در کاروان «غدیر تا ظهور»

مسئول کارگروه محتوایی کاروان غدیر تا ظهور از حضور و اجرای برنامه توسط ۲۰ نفر از مداحان و شاعران در کاروان پیاده‌روی حرم تا جمکران در روز عید ولایت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جواد برزگر با اشاره به حرکت کاروان غدیر تا ظهور با شعار «ایمان به غدیر و امید به ظهور» در عصر روز عید غدیر بیان کرد: این کاروان حرکت خود را عصر روز جمعه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از مداحان و شاعران در طول مسیر حرکت کاروان به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت، بیان کرد: همچنین گروهی از طبل‌زنان هیئت‌های مختلف مذهبی استان قم نیز همراه این کاروان شادپیمایی خواهند بود.
مسئول کارگروه محتوایی کاروان غدیر تا ظهور با اشاره به اینکه طلاب سادات در این کاروان فرازهایی از خطبه غدیر را قرائت خواهند کرد، اضافه کرد: گروه‌های سرود نوجوانان نیز در طول مسیر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این کاروان با زبان‌های عربی، آذری، اردو و همچنین گویش‌های مختلف خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین سادات و خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران این کاروان را همراهی خواهند کرد و ورزشکاران نیز در این حرکت با لباس‌های رشته‌های ورزشی همراه کاروان خواهند بود.
برزگر با بیان اینکه در موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم نیز مسابقه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار و به نفرات برگزیده هدایایی اهدا می‌شود، یادآور شد: در پایان این مراسم و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا شرکت‌کنندگان در کاروان غدیر تا ظهور عهدنامه بیعت با امام‌زمان (ع) را در اجتماعی که در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود قرائت خواهند کرد.




انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/43565
اخبار مرتبط

نظرات شما