رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران :

مبلغان گفتمان ایثار و شهادت در حوزه علمیه داشته باشیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید مبلغان گفتمان ایثار و شهادت در حوزه علمیه داشته باشیم که بخشی از کار خود را تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت بدانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در قم ابراز داشت: در جریان عمومی منبر و مداحی باید به جلوه های ایثار و شهادت پرداخته شود و اگر این جلوه ها به جامعه و فضلای حوزه منتقل شود مردم حس بهتری خواهند داشت.

وی بیان کرد: در کشور روستایی نداریم که شهید، جانباز یا رزمنده نداشته باشد و شهدا از جنس مردم عادی و از شغل ها و صنف های مختلف بودند که قهرمانان واقعی و الگوهای جامعه هستند و مردم به آن ها علاقه و اعتقاد دارند.

قاضی زاده هاشمی گفت: جریان تبلیغ عمومی کشور باید با توجه به نزدیکی محرم و صفر به جلوه های ایثار و شهادت در جامعه امروز بپردازد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باعث ایجاد امنیت در جامعه می شود و در مسائل تبلیغی شاید بنیاد شهید مسوولیت محوری دارد اما این که بتواند جریان سازی ملی و بین المللی را به تنهایی انجام دهد این توان را ندارد.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی قول داد فقر مطلق را از بین ببرد و در حوزه ایثارگران این فقر کاملا از بین رفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۰ هزار نفر به جامعه ایثارگر ما اضافه شد این در حالیست که ۸۷۰ هزار خانواده در قالب ۳.۵ میلیون نفر زیر پوشش بنیاد شهید هستند و ما ۸۰‌ هزار خانواده در سه دهک اول داشتیم که آن ها را از این دهک جدا کردیم.

قاضی زاده هاشمی شب گذشته نیز با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43763
اخبار مرتبط

نظرات شما