میزگرد؛

چشم انداز توسعه شهر قم باید رفاه و آسایش مردم را به همراه داشته باشد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی توسعه‌های شهری مهم، گفت: در توسعه شهری باید توجه ویژه‌ای به حمل‌ونقل، ایمنی و آتش‌نشانی و برخی موارد دیگر شود چرا که خروجی کاملاً به سمت مردم است.

سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در میزگرد پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با عنوان چشم‌انداز توسعه شهر قم که در دفتر این پایگاه برگزار شد اظهار داشت: باید سیاست‌ها در شورای شهر و شهرداری در توسعه شهر به سمتی سوق پیدا کند که برای مردم رفاه، نشاط اجتماعی، توسعه نیروی انسانی و.. همراه باشد.
وی با اشاره به برخی توسعه‌های شهری مهم، گفت: در توسعه شهری باید توجه ویژه‌ای به حمل‌ونقل، ایمنی و آتش‌نشانی و برخی موارد دیگر شود چرا که خروجی کاملاً به سمت مردم است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: در حمل‌ونقل شهری باید نگاه به‌گونه‌ای باشد که مردم از آن استفاده کنند و اعتماد مردم به شهرداری بیشتر شود و در نهایت اعتماد مردم منجر شود به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم. تمام این مواد با یک برنامه دقیق و بدون نگاه جزیره‌ای به دست خواهد آمد.




تصویربردار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/



گالری فیلم
http://qomefarda.ir/43766
اخبار مرتبط

نظرات شما