در پردیس سینمایی وتوس قم؛

۹ اثر کوتاه و بلند در سومین روز جشنواره حوا در قم پذیرای علاقه مندان است

در سومین روز از برگزاری جشنواره ملی فیلم حوا، ۹ اثر کوتاه، مستند و بلند سینمایی پذیرای علاقه مندان در پردیس سینمایی وتوس قم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سومین روز از برگزاری جشنواره ملی فیلم حوا امروز پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان سینما است و در این سانس فیلم های کوتاه «لیلا» به کارگردانی مجتبی اسپنانی، «محافظ مادرم» به کارگردانی حسین دارابی، «مرگ پروانه» به کارگردانی سید محمد حسین حسینی،‌ «جان داد» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی و «گجو» به کارگردانی سینا محمدیان اکران خواهد شد.

جشنواره ملی حوا در قم در سانس ۱۷ تا ۱۹ نیز شاهد نمایش فیلم بلند سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای است.

سانس ۱۹ تا ۲۱ پردیس سینمایی وتوس نیز به نمایش مستند «هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی می پردازد.

در سانس پایانی و در بین ساعت ۲۱ تا ۲۳ نیز مستند «گل فاطمه» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری پخش شده و سپس «لوتوس» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست اکران می شود.

جشنواره ملی فیلم حوا تا فردا جمعه در قم ادامه دارد.

امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم پیشتر درخصوص برگزاری جشنواره فیلم «حوا» در قم گفته بود: این رویداد به مرکزیت تهران و اکران آثار متنوعی از فیلم‌های بلند داستانی، فیلم کوتاه و فیلم مستند در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی رویکرد اصلی این جشنواره را پرداختن به موضوع هایی نظیر تحکیم خانواده و جایگاه زنان در جامعه برشمرد و تصریح کرد: زبان هنر کارگشای حل بسیاری از مسائل است و ما باید جایگاه حقیقی و والای زن، همچنین اهمیت مقوله خانواده در جامعه را با زبان رسای هنر، به ویژه سینما تبیین کنیم.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/43785
اخبار مرتبط

نظرات شما