هر روز با یک شهید؛

جبهه، معدن دانش و الگوسازی است

جنگی که در آن اسلام رویاروی با کفر است و این جنگ برای ما دانشگاهی به تمام معناست، دانشگاهی که در آن جوانان باید راه و رسم آزاد زندگی کردن را از امام حسین(ع) بیاموزند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهید علی ابوالقاسمی اول اردیبهشت 1343 در خانواده‌­ای مذهبی و متوسط به دنیا آمد.

شهید ابوالقاسمی برای حمله آبادان که  مهرماه 1360 انجام شد، به آنجا اعزام و در جبهه دارخوئین به جنگ با بعثیون عراق پرداخت و در حدود صبح همان روز به شهادت رسید.

پیام این شهید والامقام را به پدر و مادر خود می‌خوانید. 

«ربّنا افرغ علینا صبراً و یثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین» (قرآن کریم) پروردگارا به ما صبر ببخش و قدم‌های را ثابت بدار و ما را بر قوم کافر پیروز گردان.

با سلام خدمت زعیم مجاهد و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و با درود بر تمامی شهیدان انقلاب اسلامی ایران.

آری، جنگ است. جنگ ببین حق و باطل و جنگ بین اسلام و کفر، جنگ بین مظلوم و ظالم. جنگی که در آن اسلام رویاروی با کفر است و این جنگ برای ما دانشگاهی به تمام معناست، دانشگاهی که در آن جوانان باید راه و رسم آزاد زندگی کردن را از امام حسین (ع) بیاموزند.

پدر و مادرم از اینکه در زندگی کوتاهم نتوانستم خدماتی را که برای من انجام داده‌­اید جبران کنم، از شما طلب عفو می‌‌کنم اگر خداوند متعال مرا به درگاه خود قبول کرد و به افتخار شهادت نایل شدم، از شما و تمامی ملّت ایران، می‌­خواهم که به وصیّت من عمل کنید.

وصیّت من این است که: هر چه امام بزرگوارمان گفته است، از جان و دل پذیرا باشید و از روحانیّت پشتیبانی کنید و بدانید که اگر از دستورهای امام سرپیچی کنید، باید که منتظر عذابی دردناک باشید.

بعد از شهادتم شیون و غوغا راه نیندازید و صبر داشته باشید که خداوند با صابرین است. مرا در قبرستان شیخان دفن کنید. خداحافظ. بیست و سوم شهریور 1360



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43873
اخبار مرتبط

نظرات شما