بازرس ویژه اداره کل سازمان صنعت، معدن و تجارت:

اجرای طرح جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف در قم

اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه پوشاک برای جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف، دوهفته‌ای است که در استان آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، باتوجه‌به گزارش‌های متعدد از نارضایتی شهروندان در خصوص عرضه پوشاک  نامتعارف در برخی از واحدهای صنفی متخلف، طرح ویژه بازرسی برای جمع‌آوری این‌گونه لباس‌ها  با مشارکت بسیج اصناف، دستگاه قضایی، سازمان صمت، نیروی انتظامی و با دستور دادستان دوهفته‌ای است که در سطح استان آغاز شده است.
  بازرس ویژه اداره کل صمت گفت: ممنوعیت عرضه و توزیع لباس‌های نامتعارف و مغایر با اصول فرهنگی و دینی به همه واحدهای صنفی استان ابلاغ شده است که در  مرحله نخست برای واحد متخلف، تذکر و جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود و  در صورت تکرار، واحد مربوطه پلمب می‌شود .
شعبانی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۰۰ واحد صنفی عرضه پوشاک در شهر قم بازرسی شده  که از این تعداد ۱۰۰ واحد جریمه نقدی و ۳ واحد هم پلمب شده‌اند.
وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده عرضه پوشاک نامتعارف و مغایر بافرهنگ و عرف و ارزش‌های اسلامی از سوی واحدهای صنفی، موارد را از طریق شماره‌تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش کنند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43973
اخبار مرتبط

نظرات شما