مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد:

جذب و سازماندهی ۱۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی جذب و سازماندهی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی قربانی کرم بیان داشت: قرارگاه امسال در قالب ۹۰ واحد و کمیته سازماندهی شده و ۳۰ جلسه هماهنگی و هم‌افزایی و بررسی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی‌های سال‌های گذشته، برگزار شده است.
وی ابراز کرد: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان ستاد اربعین استان قم نیز با حضور و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان شکل‌گرفته و ان‌شاءالله امسال همه برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی صورت‌گرفته است.
قربانی کرم ادامه داد: امسال همه ثبت‌نام‌های خادمان، موکب‌ها و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به‌صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: زائران مراسم اربعین و همشهریان می‌توانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44403
اخبار مرتبط

نظرات شما