مسئول بسیج رسانه استان قم:

خبرنگاران انقلابی در جنگ نابرابر با رسانه‌های معاند قرار دارند

مسئول بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه خبرنگاران انقلابی  جنگ نابرابر با رسانه‌های معاند قرار دارند، گفت: مقابله با تحریف و تبیین دستاوردهای انقلاب و حرکت در مسیر و منویات مقام معظم رهبری از شاخصه‌ای خبرنگار انقلابی است.

داوود شمس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد شهید صارمی اظهار داشت: امروز در فضایی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های معاند وابسته به استکبار با ایجاد شبهه، یأس و ناامیدی تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب مأیوس کنند، در این راستا تأکید مقام معظم رهبری برای امید آفرینی و جهاد تبیین در جامعه با حضور فعال و حماسی اصحاب رسانه امکان‌پذیر است.
مسئول بسیج رسانه استان قم ادامه داد: در تبیین واقعیت‌ها شاهد نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در سال گذشته بودیم که فتنه و اغتشاشات خاموش شد و در سال جاری هم علی‌رغم تلاش رسانه‌های معاند برای عدم حضور مردم در هیئات مذهبی، رسانه‌های انقلابی با تبیین واقعیت‌ها مردم را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کردند.
شمس خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در این جنگ رسانه‌ای نابرابر در خط مقدم  حضور دارند و با ابزار دوربین و قلم در کنار تخصص و تعهد، مردم را نسبت به واقعیت‌ها آگاه و حقایق را تبیین می‌کنند.
وی افزود: در این میان خبرنگاران متعهد و انقلابی در قبال نظام و انقلاب همیشه احساس مسئولیت دارند، این تکلیف مطالبه‌گری، عدالت‌طلبی و امید آفرینی که در گام دوم انقلاب تأکید شده همان چیزی است که خبرنگاران انقلابی در استان توانستند در این مدت نقش‌آفرینی نمایند.
مسئول بسیج رسانه استان قم تصریح کرد: مجاهدت در جبهه رسانه‌ای، مقابله با تحریف، تبیین دستاوردهای انقلاب و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری از شاخصه‌های خبرنگار انقلابی است که الحمدلله خبرنگاران استان با دارا بودن این ویژگی‌ها فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44430
اخبار مرتبط

نظرات شما