آیت الله حسینی بوشهری:

سپاه به عنوان رکن اساسی انقلاب، همواره در کنار مردم محروم بوده است

آیت الله حسینی بوشهری با بیان سرافرازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و حضور مستمر این نهاد انقلابی در کنار مردم مناطق محروم گفت: با وجود همه خدمات انجام شده، همچنان نیازهای مختلفی در جامعه اسلامی وجود دارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم افتتاح 98 پروژه عمرانی استان قم در مناطق کمتر برخوردار این استان و همچنین اهدای 84 سری جهیزیه کامل به نوعروسان قمی سخن می گفت افزود: این جلسه، جلسه انفاق و تعاون و کار خیر و از جلساتی است که خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین (ع) به آن عنایت ویژه ای دارند؛ چراکه می فرمایند تا هر زمان مومن در کمک به برادر دینی خویش است، خدا هم خود کمک کارِ مومن خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از سخت تر شدن ازدواج ها در جامعه، بر ضرورت پرهیز از چشم و همچشمی های زیاد و مهریه های آنچنانی تأکید کرد و گفت: زوج های جوان ما باید زندگی ساده و همراه با قناعت را از حضرت صدیقه کُبری (س) بیاموزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره)، روز مادر و روز زن تصریح کرد: زندگی سراسر نور حضرت صدیقه سلام الله علیها به عنوان الگو و اسوه حسنه، ویژگی های فراوانی دارد که می توان از آن ها چیزهای فراوانی آموخت و از آن جمله می توان به ایمان و یقین در اوج آن حضرت و همچنین استقامت در راه دین در کنار خوب شوهرداری کردن و توجه به دیگران اشاره داشت.
وی اضافه کرد: متأسفانه برخی طلاق ها در جامعه ما به دلیل عدم رعایت حریم ها از سوی زوجین و همچنین عدم تحمل برخی سختی هاست.

امام جمعه قم بُعد دیگر زندگی حضرت زهرا (س) را دفاع همیشگی از حضرت رسول الله (ص) خواند و گفت: ما هم به عنوان مدافعان انقلاب باید در این راه مستحکم بمانیم و نباید به گونه ای باشیم که اگر کسی از گُل به ما نازک تر گفت، برنجیم؛ آن هم در شرایطی که متأسفانه برخی از انقلابیون گذشته، چنین بیان می دارند که از انقلاب پشیمان شده اند.

انتهای پیام/120
http://qomefarda.ir/4446
اخبار مرتبط

نظرات شما