با حضور خادمان؛

آئین افتتاحیه قرارگاه مردمی اربعین استان قم برگزار شد

آئین افتتاحیه قرارگاه مردمی اربعین استان قم، با حضور خادمین این قرارگاه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آئین افتتاحیه و آغاز به کار قرارگاه مردمی اربعین حسینی استان قم در راستای خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء(ع)، شامگاه شنبه با حضور خادمان این قرارگاه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین در این مراسم با بیان اینکه از ۳۱ مردادماه مواکب قرارگاه آمادگی میزبانی از زائران را دارند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، برای هر زائری که وارد شهر مقدس قم می‌شود، پیامکی حاوی لینک سایت قرارگاه مردمی اربعین ارسال می‌شود و نسبت به خدمات قرارگاه آگاهی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این سامانه نیازمندی‌های زائران و خدمات مواکب استان جانمایی شده است، عنوان کرد: زائرین بعد از ثبت نام در سایت قرارگاه به آدرس www.hikarbala.com، به اولین موکب دارای ظرفیت که در نزدیک‌ترین مسیر تردد زائر باشد، هدایت می‌شوند.

مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم افزود: همچنین زائران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره‌گیری ۱۳۷ و یا ارسال عدد ۸۲ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ از خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین در قم اطلاع پیدا کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری در اربعین ۱۴۰۲ میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر در طول این ۲۵ روز است و مجموعه قرارگاه مردمی اربعین استان امسال آمادگی پذیرش روزانه ۱۵ هزار زائر را دارد.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بخشنده، مرثیه‌سرایی «یاسر محمدی»و غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) توسط خادمان قرارگاه مردمی اربعین قم، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44739
اخبار مرتبط

نظرات شما