مدیر حرم مطهر بانوی کرامت اعلام کرد:

ویژه‌برنامه‌های اربعین در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در شب و روز اربعین حسینی محافل عزاداری با حضور عاشقان ثارالله در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه در شب اربعین ویژه‌برنامه‌های سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی با حضور زائران و مجاوران عاشق و ارادتمند اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در شبستان امام خمینی رحمت‌الله علیه برگزار می‌شود گفت: در روز اربعین هم علاوه بر زیارت اربعین استقبال از هیئت‌های عزاداری قم و دیگر استان‌های کشور به‌رسم هر ساله انجام خواهد شد.
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اعلام ستاد اربعین استان گفت: در روز اربعین حسینی هم جاماندگان پیاده‌روی اربعین مسیر حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم را طی خواهند کرد.
وی با اشاره به میزبانی حرم مطهر از زائران امام حسین علیه‌السلام در ایام اربعین گفت: به‌صورت میانگین شبانه بیش از ۲۵۰۰ زائر حسینی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها اسکان داده می‌شوند.
حجت‌الاسلام فلاحی برپایی ایستگاه صلواتی، تأمین مکان استحمام، رخت‌شویی، خیاطی و ترمیم لباس، فضای شارژ موبایل و معرفی مراکز خدمت‌رسان در سطح شهر قم به زائران اربعینی سیدالشهدا را از اقدامات دیگر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها در این ایام دانست.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45024
اخبار مرتبط

نظرات شما