معاون استاندار قم خبر داد:

ثبت‌نام ۴۸ موکب برای پذیرایی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: تاکنون بنا بر اعلام سازمان تبلیغات اسلامی استان، ‌۴۸ موکب برای حضور در بلوار پیامبر اعظم به‌منظور پذیرایی از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی اظهار داشت: برای ۴۸ موکب ثبت‌نام کرده جانمایی صورت‌گرفته و جزئیات پذیرایی آنها نیز مشخص شده است.
وی بیان کرد: موکب‌ها در باند کندرو مسیر رفت به سمت مسجد مقدس جمکران ایجاد می‌شود و برخی موکب‌ها نیز از امروز نصب تجهیزات خود را آغاز کرده‌اند.
وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کار ثبت‌نام موکب‌ها، ‌مدیریت کار بر عهده ستاد اربعین استان و پشتیبانی از موکب‌ها نیز با مجموعه‌های شهرداری قم و سپاه استان است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم افزود: باتوجه‌به این که در شامگاه سه‌شنبه هر هفته مراسم راهپیمایی طریق المهدی در بلوار پیامبر اعظم قم به سمت جمکران برگزار می‌شود موکب‌ها از فردا شب آمادگی پذیرایی از زائران را دارند.
وی ادامه داد: از ساعت‌های اولیه صبح اربعین در روز چهارشنبه هفته جاری نیز مردم استان قم هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی جاماندگان اربعین را از مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران انجام می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در راهپیمایی تا غروب اربعین نیز ادامه یابد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/45040
اخبار مرتبط

نظرات شما