چالش بازیکنان استقلال و تیم ملی فوتبال ادامه‌دار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

بازی های تیم امید در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در حالی برگزار می‌شود که این تیم برای برگزاری اردوی پیش از این رقابت‌ها از شنبه ۱۱ اسفند ماه اردویی را در تهران در دستور کار قرار می‌دهد.

رضا آذری، امید نورافکن، مهدی قائدی، مهدی نوراللهی و اللهیار صیاد منش پنج بازیکنی هستند که از لیست شفر برای تیم امید انتخاب شدند و کرانچار سرمربی تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های فروردین به این بازیکنان نیاز دارد و این موضوع در حالی رخ داده که شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت نیز از میان ۵ بازیکن دعوت شده نیاز مبرمی به دو بازیکن از این لیست دارد.

اردوی تیم امید در روز ۱۱ اسفند ماه با سفر قطر استقلالی‌ها مواجه شده و بدون شک رقابت آبی‌ها برابر الدحیل باعث می‌شود تا شفر از دادن صیادمنش و نورافکن و البته شاید آذری به تیم امید خودداری کند و این بازیکنان را به قطر ببرد و در نهایت دیگر آبی پوشان باقی مانده از استقلال زیر نظر کرانچار تمرینات خود را دنبال کنند.

طبق اعلام مدیران استقلال احتمالا به دلیل فشردگی مسابقات این تیم، صیاد منش و نورافکن دیر‌تر به اردوی امید اضافه می‌شوند تا شفر بتواند از حضور آن‌ها در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر بهره ببرد چرا که سرمربی استقلال حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4514
کلیدواژه: چالش بازی استقلال
اخبار مرتبط

نظرات شما