/ فیلم / عکس

لحظه وحشتناک سقوط درب شیشه‌ای بر روی زن سنگاپوری +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

در حالی که زن و شوهری سنگاپوری در یک مرکز خرید در این کشور در انتظار رسیدن آسانسور و سوار شدن به آن بودند، حادثه‌ای بسیار تلخ رخ داد.

تصاویر این حادثه به وسیله مردی که در طبقه بالای ساختمان مرکز خرید ایستاده بود، ضبط گردیده است و جزئیات آن را به خوبی نشان می‌دهد. در حالی که خانم سنگاپوری در نزدیک شوهر خود ایستاده بود، کیف دستی خود را باز و شروع به پیدا کردن چیزی درون آن کرد ولی ناگهان درب شیشه‌ای بزرگ و سنگینی که پشت سرش قرار داشت و با گذشتن از آن وارد مرکز خرید شده بود، سقوط کرد و با شدت روی سر و بدن او افتاد.

پس از این که درب سنگین بر روی زن سقوط کرد، شوهر او به سرعت به کمکش شتافت و تلاش کرد تا درب را از روی همسر خود بردارد. در ادامه مغازه‌داران و سایر افراد حاضر در نزدیکی زن حادثه دیده به کمک او رفتند و با جابجا کردن درب، زن را از زیر آن نجات دادند. زن آسیب‌دیده که در اثر شدت ضربه تقریباً بیهوش شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه پزشکان اعلام کردند خانم حادثه دیده دچار جراحت جدی نشده است و پس از چند روز استراحت و مراقبت پزشکی در بیمارستان می‌تواند به خانه برگردد. مسئولان مرکز خرید با ابراز تاسف از این حادثه از خانم سنگاپوری و خانواده او معذرت‌خواهی کردند و پرداخت تمامی مخارج بیمارستان را برعهده گرفتند.

پلیس نیز با بررسی فیلم ضبط شده از حادثه گفت: «ما در حال تحقیق هستیم تا مقصر یا مقصران حادثه را شناسایی کنیم و مطمئناً اگر کوتاهی در تعمیر و نگهداری درب ساختمان شده باشد، با مسئولان مرکز خرید برخورد جدی و قانونی خواهد شد.»

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4517
اخبار مرتبط

نظرات شما