مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید خبر داد:

توزیع ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر دانش آموزی در رزمایش مشق همدلی

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید گفت: به همت این قرارگاه ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمند استان های قم،تهران و مازندران توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سمیه عسگری رئیس قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید در گفت‌وگویی اظهار داشت: به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان قم، شهید مدافع حرم ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمند استان های قم،تهران و مازندران توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: این بسته‌ها میان محرومینی که توسط گروه‌های جهادی در استان های توزیع شونده، شناسایی‌ شدند و توزیع می‌شود.

عسگری حمایت از تولید داخل را موردتوجه قرارداد و گفت: جهت حمایت از کالاهای تولید داخل خریداری گردید و در این راستا حمایت از تولید داخل مدنظر است و سود آن به‌صورت مستقیم به کارگران این بخش می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که بسته‌های فرهنگی به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان قم توزیع می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر میان دانش آموزان محروم در استان‌های قم، تهران و مازندران توزیع می‌شود و اگر همچون همانند سال های گذشته هم‌افزایی میان خیرین و گروه‌های جهادی صورت بگیرد این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

همسر شهید ابراهیم رشید خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون با همکاری و هم‌افزایی قرارگاه‌های جهادی و خیران محترم بیش از ۴هزار پک لوازم‌التحریر به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان میان مستمندان قمی و استان های دیگر توزیع‌ شده است.

گالری عکس
http://qomefarda.ir/45214
اخبار مرتبط

نظرات شما