جانشین اللهیار در قطر کیست؟

مهاجم جوان تیم استقلال فعلا نمی‌تواند در خدمت تیمش باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مصدومیت اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و تاثیرگذار تیم استقلال،کام آبی ها را بعد از برد شیرین در اهواز مقابل فولاد تلخ کرد و دیروز هم مشخص شد که این جوان 17 ساله نمی تواند تیمش را در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

حالا وینفرد شفر به فکر پیدا کردن جانشین برای صیادمنش است و به نظر می آید که برای این کار انتخاب های متنوعی دارد.

از آنجایی که بعید است شفر برای بازی مهم مقابل الدحیل قطر در زمین حریف دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش بزند، احتمالا شاهد حضور داریوش شجاعیان به عنوان بال راست به جای اللهیار صیادمنش خواهیم بود. شجاعیان که به تازگی از بند مصدومیتی سخت رها گشته، در سه بازی اخیر استقلال فیکس نبود و به عنوان یار تعویضی پا به زمین مسابقه گذاشت و حالا بهترین فرصت برای اوست تا به ترکیب اصلی استقلال بازگردد و شایستگی هایش را به رخ بکشد.

البته شفر انتخاب های دیگری هم دارد. ممکن است مربی آلمانی آبی ها وریا را به پست بال راست بیاورد و دفاع راست را به پژمان منتظری و یا خسرو حیدری بسپارد و یا اصلا مرتضی تبریزی را در سمت راست زمین به میدان بفرستد. تغییراتی که البته احتمالش چندان زیاد نیست چون شفر نمی خواهد به ترکیب برنده اش چندان دست بزند و ریسک کند.

ضمن اینکه محسن کریمی و مهدی قائدی هم می توانند به عنوان یار جانشین در نیمه دوم به ترکیب استقلال اضافه شوند و در سمت راست زمین حضور بیابند.

استقلال در اولین بازی خود در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه شب در قطر به مصاف تیم الدحیل خواهد رفت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/4546
کلیدواژه: جانشین اللهیار قطر
اخبار مرتبط

نظرات شما