رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ذاکری در جلسه هم‌فکری بزرگداشت هفته وحدت و برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به اعیاد و موالید ماه ربیع‌الاول برگزاری یک مراسم جشن باشکوه با حضور خانواده‌ها در سطح شهر مقدس قم را از برنامه‌های ستاد هفته وحدت دانسته و بر مشارکت همه دستگاه‌های عضو ستاد در برپایی این جشن تأکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رئیس ستاد بزرگداشت هفته وحدت گفت: برگزاری مراسم محوری در سالروز ولادت حضرت رسول خاتم و امام صادق علیهماالسلام با همکاری دستگاه‌های مختلف و هیئات مذهبی در یکی از بوستان‌های مناطق محروم شهر مقدس قم با مدیریت معاونت فرهنگی سپاه برنامه‌ریزی‌شده و در شب میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از سایر اعضای ستاد خواست تا مقدمات برپایی این جشن باشکوه را فراهم کنند و با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل کارگروه‌های مختلف رسانه، دانش‌آموزی، تولید محتوا، دانشجویی و مشارکت را دستور کار شورا دانست و بر ایجاد هماهنگی لازم در جلسات آتی برای برگزاری باشکوه این مراسم با حضور دانش‌آموزان و عموم مردم تأکید کرد.
در این جلسه مهدی علی بابایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم حمایت از قرآن کریم باتوجه‌به هجمه‌های اخیر در کنار مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول را موردتوجه قرارداد و افزود: این جشن می‌تواند در برگیرنده حمایت از قرآن کریم نیز باشد.
جواد اشعری رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به تعدد هیئات در شهر قم بر توجه به هیئات مختلف و مشارکت‌دادن و بهادادن به آنها تأکید کرد و افزود: هیأت‌های زیادی در منطقه نیروگاه وجود دارند که در صورت برگزاری مراسم در آن بخش می‌توان از حضور آنها بهره برد.
نمایندگان سازمان تبلیغات، شهرداری، حرم مطهر، سازمان دانش‌آموزی، اصناف، ناجا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، استانداری نیز به بیان نظرات خود پرداختند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری حوزه
http://qomefarda.ir/45464
اخبار مرتبط

نظرات شما