مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر:

۱۲۰ نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری دومین دوره «در محضر بانو» در قم گفت: ۳۰ نوجوان برگزیده این دوره نشان خادمی حرم در بخش‌های انتظامات، رسانه و هنرهای آوایی و ۹۰ نوجوان دیگر نیز نشان علمدار فاطمی را دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری اظهار کرد: به همت مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت اختتامیه دومین دوره آموزشی «در محضر بانو» هشتم مهرماه در سالن اجتماعات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد و نفرات برتر دوره مورد تقدیر قرار گرفتند.

 وی گفت: این دوره سه‌ماهه ویژه دانش‌آموزان پسر کلاس هشتم تا دهم برگزار شد که شامل کارگاه‌های معارفی، مهارتی و علمی، برنامه‌های بانشاط، ورزشی و تفریحی و برنامه شاد و شیرین اردویی بوده و افراد برگزیده این دوره نشان خادمی و علمداری این آستان مقدس را دریافت کردند.

 مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در این دوره ۱۲۰ دانش‌آموز شرکت کردند که ۳۰ نفر اول نشان خادمی حرم در بخش‌های انتظامات، رسانه و هنرهای آوایی و ۹۰ نفر دیگر نیز نشان علمدار فاطمی را دریافت کردند و هر هفته یک مأموریت فرهنگی به نیابت از طرف حرم مطهر بانوی کرامت در محله‌های خود خواهند داشت.

 وی ابراز کرد: اولین دوره آموزشی در محضر بانو نیز با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز پسر از اسفند ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد که مورد استقبال نوجوانان و والدین آنها قرار گرفت و این دوره‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/45529
اخبار مرتبط

نظرات شما