معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه خبر داد:

پیگیری ده طرح ویژه تبلیغی در حوزه‌های علمیه

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه از اجرا و پیگیری ده طرح ویژه به‌منظور تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مبلغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مبلغان مبنی بر لزوم در اولویت قرارگرفتن تبلیغ معارف اسلامی در حوزه‌های علمیه گفت: برای امسال، ۱۰ طرح ویژه برای پشتیبانی و توسعه مباحث تبلیغی در نظر گرفته شده است. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملانوری در تشریح این طرح‌ها افزود: تبلیغ مکتوب ویژه تولید آثار دینی ویژه کودکان و نوجوانان، تولید فیلم سینمایی، تشکیل جامعه مبلغان کشور، حمایت از مبلغان فعال در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، تبلیغ مجازی، تربیت خطیب و تجربه‌نگاری تبلیغ از جمله این طرح‌ها است. 
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه طرح نهضت آموزش مبلغان را از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده برشمرد و گفت: بیش از ۳۲ هزار مبلغ زیر نظر حوزه علمیه در سراسر کشور به فعالیت‌های تبلیغی مشغول هستند. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملانوری با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با افراد و گروه‌های مختلف برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب برگزار شده است افزود: کمیته‌ای برای پیگیری این مطالبات در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تشکیل شده است و بیش از پانصد پیشنهاد از حوزویان در این زمینه دریافت شده است.



انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45832
اخبار مرتبط

نظرات شما