دبیر علمی همایش کتاب سال بانوان:

مهلت چهارمین نمایش ملی کتاب سال بانوان تمدید شد

نشست خبری چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان امروز با حضور اصحاب رسانه در جامعه الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بتول زاهدی فر دبیر علمی همایش کتاب سال بانوان با اشاره به اینکه هدف از این همایش رقابت سالم و شناسایی ظرفیت‌ها و تقویت و ارتقای توان پژوهشی و نوشتاری بانوان است گفت نسبت به همایش اول آثار رشد صددرصدی داشته است.
زاهدی فر گفت: تاکنون ۴۴۶ اثرپذیرش شده است که شامل ۲۶۰ جلد کتاب و ۱۵۰ مقاله می‌شود.
وی با بیان اینکه «مطالعات عرصه زن و خانواده» بخش ویژه این همایش است، افزود: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث»، «منطق فلسفه و کلام»، «اخلاق و عرفان»، «تاریخ و سیره»، «فقه و حقوق»، «اصول فقه»، «ادبیات و هنر»، «علوم تربیتی»، «روان‌شناسی»، «علوم اجتماعی» محورهای این همایش را تشکیل می‌دهد.
زاهدی فر با اشاره به اینکه آثار دریافت شده به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه است، گفت: تألیف کتاب، ترجمه، پایان‌نامه و مقالات مختلف در حوزه‌های انسانی اسلامی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
وی با بیان اینکه آثار ارسال شده باید تألیف شده از تاریخ فروردین ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ باشد، افزود: پایان مهلت پذیرش آثار خرداد ۱۴۰۳ و همایش در تاریخ آذر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
زاهدی فر گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی کتاب سال بانوان مراجعه کنند و اثر خود را به‌صورت فیزیکی به آدرس بلوار بوعلی، دبیرخانه همایش ارسال کنند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45912
اخبار مرتبط

نظرات شما